Gå til innhold

Unboxing: Alienware p19e


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekker en skikkelig stasjonær gaming PC hjemme, og en tynnere/lettere laptop som klarer de fleste spill på medium kvalitet med 40+ fps. Denne her blir for stor og tung å dra på for meg. Måtte i så fall fungert som en stasjonær PC som jeg kunne pakket bort hvis vi fikk besøk hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Måtte nok også vurdert medlemskap på treningsstudio for å slepe rundt på det dråget.

 

Eller så er kanskje dette et slepbart treningsstudio og gaming bærbar i samme pakke? :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det første jeg hadde gjort var å skrudd av alle de irriterende lysene og kjøpt meg et godt hørselvern. Måtte nok også vurdert medlemskap på treningsstudio for å slepe rundt på det dråget.

 

Ahh, enda en aw hater. Aw har noen av de mest stille gaminglaptopene og kanskje de beste også? De er bare noe forbanna dyre :)

Lenke til kommentar

 

Det første jeg hadde gjort var å skrudd av alle de irriterende lysene og kjøpt meg et godt hørselvern. Måtte nok også vurdert medlemskap på treningsstudio for å slepe rundt på det dråget.

Ahh, enda en aw hater. Aw har noen av de mest stille gaminglaptopene og kanskje de beste også? De er bare noe forbanna dyre :)

Det er vel ingen som nekter på kvaliteten til AW maskiner, de er nemlig ypperlig bygget om enn litt sær utseendemessigst. Når man for øvrig ser på innmaten i denne maskinen så er det så vit jeg vet ganske umulig å heve noe annet enn at den kommer til å bli varm (veldig varm) når den presses 100%, og med varme så må du ha noen saftige vifter på høyt turtall (for å gjøre opp for at de ikke kan være 20cm i en laptop) for å kjøle den ned. Dermed står du igjen med en PC som er varm, bråker, men samtidig yter bedre enn en del stasjonære gaming rigger der ute.

 

Om AW har funnet en måte å holden denne lydløs på så blir jeg mer eller mindre stum av overraskelse (jeg vet de har implementert vannkjøling i laptop-er før, men de må jo også ha kjøling).

Endret av Rainmaker91
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er en laptop for meg. Bort med ubrukelige 13 tommere som kun er et netbrett for folk på farta og inn med en laptop som veier litt og er solid. Jeg er stor og vil ha en STOR maskin. Vurderer å kjøpe denne faktisk.

 

Vil ikke si at 13 tommere er ubrukelige, det handler bare om å finne den med riktige spesifikasjoner, hvilket jeg har gjort. Jeg har en 13.3 tommer laptop som greier å dra det meste på medium, samtidig som at den er lett med god batteritid.

Jeg ville tatt den over denne mursteinen hvilken som helst dag ^^

Lenke til kommentar

latterligste designet på lenge

 

 

Herregud så glorete :rofl:

Disse laptopene tar seg alltid bedre ut i virkeligheten enn på bilder.

Jeg har til og med møtt enkelte som trodde min M14x R2 var en proffmodell fra HP eller Lenovo :p

Personlig tror jeg denne vil se veldig lite glorete ut om du skrur av lysene, det er i hvert fall min opplevelse med min M14x R2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...