Jump to content

Johste

Medlemmer
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

41 :)
  1. Bra at det får rydda opp i uvissheten rundt dette abbonementet!
  2. Slik at de som bruker lite data må drive veldedighet til fremmende? Ja. Dersom man bruker lite data og bekymrer seg for å sponse fellesen for mye burde man hatt et mindre abbonement i utgangspunktet. Det er bedre at datakvoten blir brukt i stede for at den går opp i røyk. Jeg tror dette er med på øke gjennomsnitt databruken for alle brukerene mer en system der hver enkelt bruker skal gjøre jobben med å fordele overskudsdataene sine manuelt hver eneste måned. Jeg tror ice gambler på at de aller fleste rett å slett ikke gidder denne jobben samtidig som de håper å fremstå veldig imøtekommende for brukerene som har tid og tolmodighet.
  3. Bedre en ingenting, men hadde vært enda bedre om alle kundenes "overskudd" ble automatisk likt fordelt mellom alle kundene som bonus data.
  4. Det er ikke kult å love ting som ikke kommer, MEN... I tyskland, frankrike, russland og spania er folk generelt ikke i nærheten av like gode på engelsk som vi er her til lands. Å lokalisere for disse språkene gjør spillet tilgjengelig for millioner av mennesker som ellers ikke hadde forstått et kvekk av historien. I mine øyne blir en norsk version bare kultursnobberi. Så lenge man lager opplevelser som er ment ungdom og voksne er det ekstremt få som faktisk har behov for norsk språk. Bruk heller pengene på noe kult hele verden kan ha glede av på lik linje :-)
  5. Avbestilte spillet når jeg oppdaget at de fremdeles ikke har klart å inkludere lokal flerspiller ! >-<
  6. En vanlig utfordring med android for oss mindre utviklere er det store spekteret med forskjellige enheter. Vi har rett og slett ikke råd til å drive support for utdaterte mobiler og nettbrett med alle slags rare særheterer og modifiserte operativ system. Når et spill betales før man har fått installert må vi være sikre på at spillet fungerer på kundens enhet, alt annet leder til 1 stjerne og null nedlastninger. Den vanligste løsningen blir derfor å først lansere på iOS til man er sikker på at man har en økonomisk suksess. Betalingsviljen er større og det krever færre mennesker til å drive support og vedlikehold av appen. Dessverre så har til og med bra spill skjelden økonomisk suksess og android version uteblir totalt.
  7. Som forventet egentlig. Håper ikke dårlig salg setter en stopper for nintendo sin vilje til å satse på et orntlig spill i serien. Helst i 2D
  8. Stemmer! Men spillet passer bedre på mobil en det gjorde på gba i sin tid imo : )
×
×
  • Create New...