Gå til innhold

Sniktitt: The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde vell trud TW:P var neste i rekka av remaker? men litt stilig at dei heller bruker dei gamle (season og times og da kansje?)

Holdt på å si at TP er nok litt for ny til at de kommer med en remake allerede, men så sjekket jeg opp release dato... Den er jo allerede 8-9 år, mot WW som bare er 10 år.

Men tror jeg ville satset på en Majora's Mask remake til 3DS først.

 

Nintendo begynner å bli ensformige. (i enda større grad en før)

 

AtW

Og det er nettopp derfor de er så gode.

Jeg spiller Nintendo for å gjennoppleve barndommen min, ikke for å spille det nyeste Generic Brown Shooter Boom Boom FPS.

 

Og du kan vel ikke nekte for at Zelda sjangeren ikke er solide spill? LTTP er vel et av de beste spillene på SNES.

 

Men litt synd at de ikke kommer med en ny IP som er like solid da.

Lenke til kommentar

Holdt på å si at TP er nok litt for ny til at de kommer med en remake allerede, men så sjekket jeg opp release dato... Den er jo allerede 8-9 år, mot WW som bare er 10 år.

Men tror jeg ville satset på en Majora's Mask remake til 3DS først.

 

Og det er nettopp derfor de er så gode.

Jeg spiller Nintendo for å gjennoppleve barndommen min, ikke for å spille det nyeste Generic Brown Shooter Boom Boom FPS.

 

Og du kan vel ikke nekte for at Zelda sjangeren ikke er solide spill? LTTP er vel et av de beste spillene på SNES.

 

Men litt synd at de ikke kommer med en ny IP som er like solid da.

 

Du kritiserer shootere for å være generiske, men du vil ha nintendo-spill som er like som de alltid har vært? Jeg synes Nintendo har blitt vesentlig mindre gode de siste årene. Super maroi galaxy var kult, men det begynner å bli en stund siden og det har vært glissent etterpå.

 

AtW

Lenke til kommentar

AT utviklerne ikke lærer at 3d ikke altid er bra!

Skal dem gjøre en nostalgisk trip tilbake til et gamlere spill uten å forbedre det, så er det liten vits å bare lage det 3d... hadde vært bedre med "hd" hvis jeg kan si det sånn grafikk i 2d.

 

For det første ser jeg at det er ingen skygger bortsett fra den klassiske rundingen under figurene... i 2d hadde ikke dette vært et problem, og banene ville hatt 2d skygge inkludert.. i 3d må dette tegnes av skjermkorte konstant.. men selfølgelig kunne 3d tegna dette finere i høy oppløsning med masse filtre.. men det vil koste å programere en å bare tegne en svart variant av skyggen og bare legge til lettvint transparent effekt \ alpha eller hva det het igjen.

 

I tilleg er det vanskeligt å see konturer i det bilde dem opplasta her på tek.no, så går ut i fra at det er null cell shadeing effekt (noe alla Wind wanker hadde).. og igjen krever med kraft en en håndholdt har.. faktisk er det ingen god grunn til å bruke 3d om man ikke gjør det bra.. 2d ser bare bedre ut, uten å kreve masse kraft.

 

Til og med 3d link på bildet ser mer udetaljert ut en gamle snes versonen, håret ser bare ut som en rund ball..

Lenke til kommentar

 

 

hadde vell trud TW:P var neste i rekka av remaker? men litt stilig at dei heller bruker dei gamle (season og times og da kansje?)

Holdt på å si at TP er nok litt for ny til at de kommer med en remake allerede, men så sjekket jeg opp release dato... Den er jo allerede 8-9 år, mot WW som bare er 10 år.

Men tror jeg ville satset på en Majora's Mask remake til 3DS først.

Nintendo begynner å bli ensformige. (i enda større grad en før)

 

AtW

Og det er nettopp derfor de er så gode.

Jeg spiller Nintendo for å gjennoppleve barndommen min, ikke for å spille det nyeste Generic Brown Shooter Boom Boom FPS.

 

Og du kan vel ikke nekte for at Zelda sjangeren ikke er solide spill? LTTP er vel et av de beste spillene på SNES.

 

Men litt synd at de ikke kommer med en ny IP som er like solid da.

 

TP ble lansert Desember 2006 = Så den er 7 år til jul :)

 

WW ble lansert Mai 2003 = Så den er 10år og 4mnd gamel :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dette kommer til å bli det beste zelda spillet på mange år, de 2 ds titlene var var elendige, det tog spillet var litt okey men ellers kjedelig, uff for ikke å snakke om skyward sword... deilig at de går tilbake til tradisjonelt 2d platform zelda på handholdte konsoller. Var det andre spillet jeg noen gang spilte når jeg var slik 4/5 år gammel, nostalgia here you come:):):)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...