Gå til innhold

Er du en ekte nerd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Håper ikke jeg er nerd, har alltid fryktet og bli det, jeg er mye på internet men ikke på spill men på forumer og youtube og ser mye på tv, gjør det meg nerd?

Lenke til kommentar

Jepp. Jeg er en jævla nerd. Hvordan vet jeg det? Fordi jeg bruker 90% (de 10% tas vek fra skole osv) av tiden min foran en skjerm.

 

:)

Håper ikke jeg er nerd, har alltid fryktet og bli det, jeg er mye på internet men ikke på spill men på forumer og youtube og ser mye på tv, gjør det meg nerd?

En nerd er jo e* som interesserer seg for en spesiell ting, feks data, så har h*n bred kunnskap rundt emnet.

 

Det at man sitter mye på en PC betyr ikke nødvendigvis noe annet enn at man ikke har et liv.

Endret av Merko.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

En nerd er jo e* som interesserer seg for en spesiell ting, feks data, så har h*n bred kunnskap rundt emnet.

 

Det at man sitter mye på en PC betyr ikke nødvendigvis noe annet enn at man ikke har et liv.

Jeg har jo et liv jeg men nå for tiden er det lite å gjøre så blir mye tid forran pcen:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

En nerd er jo e* som interesserer seg for en spesiell ting, feks data, så har h*n bred kunnskap rundt emnet.

 

Det at man sitter mye på en PC betyr ikke nødvendigvis noe annet enn at man ikke har et liv.

 

Hehe. Vel, jeg vil da tro jeg har en viss kunnskap om data.

 

 

Håper ikke jeg er nerd, har alltid fryktet og bli det, jeg er mye på internet men ikke på spill men på forumer og youtube og ser mye på tv, gjør det meg nerd?

Ser egentlig ikke problemet med å være en "nerd", det er jo bare en navnelapp uansett.
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Håper ikke jeg er nerd, har alltid fryktet og bli det, jeg er mye på internet men ikke på spill men på forumer og youtube og ser mye på tv, gjør det meg nerd?

Er du en ekte nerd så er man stolt av kunnskapen man sitter inne med!

ngen nerder "frykter" for å være det iallefall. I tillegg så er man ikke nerd bare fordi man glor på en skjerm.

Jeg er en teknonerd og stolt av det :D

 

Fikk forøvrig kun 25poeng på "testen", kan litt for lite om brettspill og japansk anime til å slå gjennom på denne :/

Endret av sindrejl
Lenke til kommentar

Ingen nerder har vel iPhone..?

 

33-34 poeng faktisk, jeg er sikkert litt nerd, synes bare det er praktisk...

 

Testen er litt Amerikansk av seg, ikke vært borti endel av det.

Aldri prøvd meg på en Rubikskube eller spilt mange av spillene det refereres til.

20 rette er jo bare "almenkunskap" og ha sett litt filmer og tvserier, mener jeg.. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...