Gå til innhold

Sniktitt: Lords of the Fallen (PS4, Windows, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Estetisk liker jeg MYE mer stilen på dette en Dark Souls. Jeg liker ikkei det hele tatt det jeg vil kalle den idiotiske japansk-inspirerte rustningstilen og til de GRADER overdimensjonerte hammere og slikt.

 

er også ganske mange overdimensjonerte våpen i dark souls å da. som havel's dragontooth osv. meg er enig i at jeg liker den mørke stilen i darksouls bedre

Lenke til kommentar

er også ganske mange overdimensjonerte våpen i dark souls å da. som havel's dragontooth osv. meg er enig i at jeg liker den mørke stilen i darksouls bedre

 

Han likte dette bedre enn Dark Souls, mye på grunn av alle de overdimensjonerte våpnene som du nevnte.

 

Jeg må si meg enig, det blir litt "tullete" men noen ganger liker jeg gigantiske bosser med satans svære våpen og overdimensjonert til helvete. Hvertfall gameplayet er fantastisk :)

Lenke til kommentar

 

 

Han likte dette bedre enn Dark Souls, mye på grunn av alle de overdimensjonerte våpnene som du nevnte.

 

Jeg må si meg enig, det blir litt "tullete" men noen ganger liker jeg gigantiske bosser med satans svære våpen og overdimensjonert til helvete. Hvertfall gameplayet er fantastisk :)

Det skal sies at atmosfæren i Dark Souls, er den bedre jeg har sett. Bosser med svære våpen har jeg ikke noe imot, men når karakteren din kommer som en liten pusling med 300kgs våpen liker jeg det ikke lenger.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...