Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekket nettopp opp ei jente på treningsstudio


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var på treningsstudio for en times tid siden, og før jeg dro bestemte jeg meg for å gå bort til ei jeg hadde sett litt på og introdusere meg.

Jeg hadde någen lunde planlagt litt av hva jeg skulle si, men det skjønte jeg fort gikk til helvete når hjernen bestemte seg for å streike helt.

 

Føltes sykt awkward ut fra min side fordi jeg ble så sykt nervøs (hender og kjeve skalv), men hun smilte og lo da jeg sa at jeg måtte snakke med henne før jeg dro fordi jeg syntes hun var så utrolig pen. Hun sa at hun følte seg smigret, og jeg endte opp med mobilnummeret hennes etter samtalen.

Jeg er 17, og hun er 19.

Jeg sa jeg skulle ringe henne senere.

 

Hva gjør jeg nå? Tenkte jeg skulle sende henne en melding nå å si "----- her, ringer deg imårra!" så hun vet hvem som ringer. Dette er første gangen jeg har snakket til ei totalt random ei, og fått nummeret til.

 

Tror dere hun genuint ga meg nummeret fordi hun var interessert, eller bare for å være høflig?

Også vurderte jeg å be henne på kino, hva syns dere?

Jeg er ikke så veldig keen på et forhold, men sier ikke nei takk til å få tissen litt skitten ^^

Hva syns dere jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun hadde ikke gitt deg nummeret om hun syntes du var totalt uaktuell. Mest sannsylig hadde hun bare funnet på en unnskyldning om hun syns du var dødsteit og hvertfall ikke gitt vekk nummeret.

 

Ville funnet på noe annet enn kino, da man bare sitter der i mørket og ikke får hverken snakket eller sett på hverandre.

Lenke til kommentar

Først av alt

internet-bro-fist.jpg

 

Tror dere hun genuint ga meg nummeret fordi hun var interessert, eller bare for å være høflig?

 

Hvis hun ikke var interessert, ga hun deg ikke sitt eget nummer. Det vil du finne ut av så snart du prøver å ringe. Og ja, ring, ikke send melding.

 

Oppdater oss underveis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...