Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problematiske tanker... Har jeg et problem?


Anbefalte innlegg

Hei,

Merker at jeg har litt problemer med å formulere meg men håper det er forståelig.

 

Jeg har nå vært i et forhold i snart 12 måneder. Dette er det beste forholdet jeg noen gang har hatt. Vi har hatt helt fantastisk sex og har det fortsatt, og vi elsker hverandre utrolig høyt.

 

 

Men for ikke så veldig lenge siden (ca 2-3 måneder siden) skjedde noe som har fått meg på tanker som jeg har problemer med å slutte å tenke på. Kjæresten og jeg pratet litt om forskjellige sex stillinger osv, som førte til at vi pratet om anal sex. Hun kom til å nevne at hun hadde hatt anal sex med eksen sin. Nå har det seg slik at vi også har prøvd det en gang, men vil påstå at det har vært et mislykket forsøk. Jeg har spurt i ettertid om ikke vi kan prøve igjen. Hun sier at hun har lyst til å prøve det, men når jeg spør om hun har lyst til å gjøre det når vi har samleie, så virker det ikke som hun har lyst. Hun sier at hun heller vil vente til en annen gang. Noe som jeg respekterer.

 

Problemet for meg er at jeg går rundt å lurer på hvorfor hun ikke vil ha det og hvorfor hun fortsetter å utsette det hver gang jeg spør om det. Og hvorfor har hun villet ha anal sex med eksen sin men ikke med meg(ut i fra hva jeg tolker). Jeg klarer ikke slutte å tenke på dette.

 

 

Dette gjør meg litt frustrert og jeg synes det er en flau ting å hekte seg opp i. Jeg har prøvd å manne meg opp til å prate med henne om dette, men jeg er redd for at hun skal bli sur, og at hun skal tro at alt jeg tenker på er å ha anal sex med henne.

 

For meg så handler det ikke om anal sexen i seg selv, det kunne like godt vært noe annet, jeg føler jeg sliter mer med tanken på at hun har gjort noe med andre som hun ikke vil gjøre med meg.

 

 

Er dette normalt å hekte seg opp i? Jeg antar jeg dealer med en type form for sjalusi, selv om jeg ikke føler meg sjalu på eksen hennes.

Uansett vil jeg bare vite om jeg burde bare ta tak i meg selv og manne meg opp å glemme det hele, eller er det faktisk normalt å gå rundt å tenke på slikt. Bør jeg da ta det opp med henne, i så fall, hvordan? Håper det er en grei måte å ordne opp i dette, da det begynner å bli et problem som fører til et lite hat over meg selv for å tenke slikt i første omgang. Anonym poster: 5612e0fd44de7147e22466e3a531a392

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt normalt å tenke i disse baner, og det er en for for sjalusi ja. Det beste du kan gjøre, både for deg selv og henne, er å legge det bak deg. Det kommer ingenting godt ut av sjalusi, uansett hvilken form den kommer i.

 

Glem fortid, legg eksen hennes bak deg, slik som hun sansynligvis også har gjort, og nyt fantastisk sex uten anal.

Lenke til kommentar

Det kan være mange ulike ting her.

 

Hun liker det egentlig ikke og vil se om du klarer å respektere det for å komme over det eksen gjorde.

 

Hun liker det og vil du skal gjøre det selv om hun ikke inviterer til det i senga. Hvis det er en fantasi hun vil ha men har litt sperrer på så be henne si rødt hvis du ikke vil ha. Da kan du skille fantasi fra realitet.

 

Kan også være at hun synes det er skambelagt å be om noe slikt i senga selv om hun nyter det og ved å få deg til å gjøre det så unngår hun på en måte det.

Lenke til kommentar

Jeg synes du skal snakke med henne om det, vær åpen og ærlig, fortell at det plager deg, at du ikke mener å være sjalu men forstår ikke helt selv hvorfor du føler det sånn. Hun er nok ikke klar over at du tenker slik som dette, og ønsker nok heller ikke at du skal ha negative tanker og følelser rundt det.

Jeg tror hun vil gi deg et svar, da blir det kanskje lettere for deg å takle det/evt. legge det bak deg :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Du er ikke unormal som henger deg opp i dette. Du lurer på hvorfor kjæresten din delte noe med eksen sin, som hun ikke vil dele med deg. Du ser kanskje på dette som et tegn på at hun hadde en bedre forhold til eksen sin, enn med deg, osv. Det vil selvsagt være vondt å tenke på.

 

For å være helt ærlig:

 

Kanskje analsexen hun hadde med eksen ikke var en god erfaring for henne, og at hun derfor ikke vil gjøre det igjen. Kanskje hun syntes det var vondt/ubehagelig/rart.

 

Kanskje det var noe flaut som skjedde når hun hadde analsex med eksen, som gjør at hun ikke vil gjøre det igjen.

 

Kanskje hun egentlig ikke hadde noe lyst til å ha analsex med eksen, men at hun til slutt lot seg overtale. Hun hadde derfor ikke noe lyst til å gjøre det i utgangspunktet.

 

Jeg tror ikke dette handler om deg på noen måte. Du skriver at dere elsker hverandre utrolig høyt. Analsexen hun hadde var mest sannsynlig ikke noen fin opplevelse for henne. Da vil hun selvsagt ikke gjøre det igjen! Det sier seg selv også at analsex er på guttens premisser, og at det kan være svært ubehagelig for jenta.

 

Hvis du i det hele tatt skal spørre henne om noe, så kan du jo spørre hvordan det var å ha analsex. Svarer hun at det ikke var noe særlig, så har du svaret ditt. Anonym poster: aad2a2ebd18e51378901d99b739086e4

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bruke noen fingre først bare, så venter du med å spørre? Analsex er også noe som stort sett må planlegges, mange foretrekker å faste på forhånd, eller at det går så og så mange timer siden de har vært på do. Skal klaffe rimelig bra om det passer akkurat når dere ligger og har det godt, de fleste jenter foretrekker god forberedelse før noe sånt. Snakk med henne på forhånd, men lek litt med fingre før du evt tar det opp siden du merker at hun ikke vil. Og husk kondom! :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...