Gå til innhold

Slik fungerer Leap Motion med Windows 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koster jo mer hvis du skal ha den til Norge enn om du bor i USA... Og da tenker jeg ikke på frakt!
Ja uff, kanskje 100 kroner mer. død og fordervelse

 

100 kroner? Toll og tollgebyr er allerede over 200 kr dyrere, og skal du kjøpe den i butikk i Norge er den nok en god del dyrere der igjen. Se på andre elektroniske artikler, så ser du prisforskjellen fra USA til Norge.

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Noen som vet hva rekkevidden til denne er?

Rekkevidde mellom Leap og PC: Aner ikke, tipper det samme som annet trådløst datautstyr.

Rekkevidde mellom Leap og hender: Leste på siden deres når jeg bestilte den for snart et år siden at kameraene følger med i et område på 6 kubikkfot over Leap, uten å spesifisere høyde, dybde og bredde.

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar

$79.99*

(Shipping July 22nd)

 

Subtotal * $79.99

Shipping $8.99

Total $88.98

 

* Plus applicable taxes/duties. Prices for EU countries, Iceland, Switzerland and Norway include VAT. Shipping charges outside the US are estimates only. Actual shipping costs will be confirmed at ship time.

 

Toll: 0,-

 

Mva: 25% av verdien av varen inkludert frakt regnet etter tollvesnets valutakurser ved ankomsttidspunkt

 

Fortollingsgebyr hos posten etter 1. juli: 133 kr

 

Kjapt estimert etter dagens kurser og priser: ca 778 kr

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pris til Norge inklusive MVA og frakt er $ 111,98 - dvs ca 650,- kr. Vi bli korrigert for reelle fraktkostnader. Det finner man fort ut ved å sette Norge som mottakerland på bestillingsskjemaet.

 

@Simen1: Leap Motion ser ut til å håndtere merverdiavgift/VAT til EU, Norge, Sveits og Island selv - da blir det ikke noe fortollingsgebyr hos Posten og det vil heller ikke være snakk om tollvesenenets valutakurser, men reell pris. Det er jo dette som faktisk står på siden. Sjekker man bestillingsiden og skifter land får man følgende pris uten frakt for diverse land.

- Tyskland med 19 % VAT - $ 95,19

- UK med 20 % VAT - $ 95,99

- Sverige med 25 % VAT - $ 99,99

- Norge med 25 % mva - $ 99,99

 

@Audun0505 og @CoolAEW.

 

Å sammenligne norske/europeiske priser med VAT/mva med amerikanske uten avgifter blir jevnt over bare tull. Skal man sammenligne så må man gjøre det på norske/europeiske priser uten avgift. Prisen for Leap Motion er faktisk identisk til amerikanske og norske kunder, prisforskjellen tilsvarer den norske merverdiavgifta. Fraktforskjellen er på ca 18 kr ( $ 3).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Noen som vet hva rekkevidden til denne er?
Rekkevidde mellom Leap og PC: Aner ikke, tipper det samme som annet trådløst datautstyr.Rekkevidde mellom Leap og hender: Leste på siden deres når jeg bestilte den for snart et år siden at kameraene følger med i et område på 6 kubikkfot over Leap, uten å spesifisere høyde, dybde og bredde.

 

De sier opp til 8 kubikkfot nå. Kan dette sees på som en radius for rekkevidden?

Lenke til kommentar

Dette kan umulig være bra for arm og nakke.

 

Nei huff, skummelt at flere muskler i kroppen skal bevege seg, hvordan skal dette gå for innesitterene som ønsker å gjøre så lite som mulig ? :)

 

Ser for meg at denne hadde gjort seg bra foran TV'en

Lenke til kommentar
Koster jo mer hvis du skal ha den til Norge enn om du bor i USA... Og da tenker jeg ikke på frakt!
Ja uff, kanskje 100 kroner mer. død og fordervelse
100 kroner? Toll og tollgebyr er allerede over 200 kr dyrere, og skal du kjøpe den i butikk i Norge er den nok en god del dyrere der igjen. Se på andre elektroniske artikler, så ser du prisforskjellen fra USA til Norge.

 

Det er ikke toll på leap motion, hvor har du det fra? :v

Lenke til kommentar

Lite tillegg på Toll/Tull (svenskene har et poeng der)-temaet: ikke glem Postens fortollingsgebyr på 129kr.

 

Ettersom Leap Motion håndterer MVA, skal det i utgangspunktet ikke være noe fortollingsgebyr hos posten. Men når det er sagt så stoler jeg ikke helt på posten likevel :p

 

Bestilte denne for ca 3 måneder siden - hadde gledet meg til å få den i mai, men så ble den plutselig utsatt to måneder :'(

 

Lenke til kommentar

Dette ser jo rått ut da! Men hva blir prisen?

 

Det er oppgitt tidligere i tråden. Men for å gjenta - forhåndsbestiller du nå - vil den levert på døra i Norge komme på ca $112 - dvs 650 kr. Det kommer ikke noe mva og behandlingsgebyr i tillegg da dette håndteres av selger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...