Gå til innhold

Nokia inviterer til Lumia-lansering 14. mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper denne blir litt tynnere enn de forrige, har høyere oppløsning på skjermen og aller helst vanntett.

 

EDIT:

 

Er vel bare å glede seg til nok en tafatt press event med Nokia... Kanskje de kan piffe opp ting litt og slå det absurde sirkuset som Qualcomm kjørte på CES? :)

 

Det hadde ikke skadet. Nokia sine press releaser er gørrkjedelige affærer. Leser heller oppsummeringen på nett fremfor å se dem live, slik jeg tidligere har gjort med f.eks Apple. Etterhvert som Apple har hatt færre sensasjoner å levere, så har derimot interessen for deres keynotes også avtatt betraktelig.

Endret av LordErik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kamera ja vel.. fint med ett bra kamera, men hva med annen hardware?

 

Dualcore med 2000mAH batteri hoeres veldig mye ut som år 2012 midrange telefon.

 

Det er på tide at Nokia stapper in litt top of the line hardware i mobilene sine. Foerst ute med Qualcomm S800 ville solgt flott, hvis det nå går an å få till med WP?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kamera ja vel.. fint med ett bra kamera, men hva med annen hardware? Dualcore med 2000mAH batteri hoeres veldig mye ut som år 2012 midrange telefon. Det er på tide at Nokia stapper in litt top of the line hardware i mobilene sine. Foerst ute med Qualcomm S800 ville solgt flott, hvis det nå går an å få till med WP?

 

Hva skal man med dyr hardware på en lett plattform?

Vil påstå at min nl920 banker det meste android har å komme med, de eneste telefonene jeg har opplevd som raskere er nexus 4, iPhone 5 og Samsung 7.7 med beta os basert på 2.3.

Alle disse har os bygd for telefonen og ikke motsatt - som er tilfelle for de andre toppklasse telefonene.

S3, note 2, one x(+), LG 4x osv fremstår som sinker i sammenligning.

 

Men for all del, ikke ta mitt ord for det - spør en hvilken som helst objektiv telefon guru og han vil si det samme.

 

-sokken

 

Lenke til kommentar

Hva skal man med dyr hardware på en lett plattform?

Vil påstå at min nl920 banker det meste android har å komme med, de eneste telefonene jeg har opplevd som raskere er nexus 4, iPhone 5 og Samsung 7.7 med beta os basert på 2.3.

Alle disse har os bygd for telefonen og ikke motsatt - som er tilfelle for de andre toppklasse telefonene.

S3, note 2, one x(+), LG 4x osv fremstår som sinker i sammenligning.

 

Men for all del, ikke ta mitt ord for det - spør en hvilken som helst objektiv telefon guru og han vil si det samme.

 

-sokken

 

Uhm... definier raskere? Hvis du mener bedre flyt i menuer så muligens, men andre mobiler flyter på fint dem å!

 

Fordelen med S800 er jo selvfoelgelig bedre batteri tid og enda mere kraft for f.eks bedre grafik i spill, hoyopploest video, raskere surfing osv... Selv om S600 har oppgradert til ddr3 så vil litt ekstra båndbredde med S800 ikke vaere å klage på!

 

Med din S4 pro dualcore så vil du dessverre ikke vaere i stand til å spille de samme spillene, se på video i like hoy opploesning eller surfe like glatt som en android telefon som bruker seg av S800 SoC. Men du kan jo glede deg med at menyene går som smoer... (det gjoer min android mobil også)

 

Ps. de telefonene du lister opp er forrige generationens telefoner.. Nå har vi nyere SoC og oppdatert Android OS.

Lenke til kommentar
Føler en utrolig lyst til å trolle, men gjesp; droideklanen eller eplemenigheten må gjerne ha denne tolvåringen som medlem

 

Jeg har brukt både iOS og Android, men Windows Phone ser ut som en bilulykke. At ingen kjøper søppelet bekrefter jo at det er dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva skal man med dyr hardware på en lett plattform?

Vil påstå at min nl920 banker det meste android har å komme med, de eneste telefonene jeg har opplevd som raskere er nexus 4, iPhone 5 og Samsung 7.7 med beta os basert på 2.3.

Alle disse har os bygd for telefonen og ikke motsatt - som er tilfelle for de andre toppklasse telefonene.

S3, note 2, one x(+), LG 4x osv fremstår som sinker i sammenligning.

 

Men for all del, ikke ta mitt ord for det - spør en hvilken som helst objektiv telefon guru og han vil si det samme.

 

-sokken

 

Absolutt tull. Min android mobil er ikke noe tregere enn min 920 i det hele tatt, og den er lettere å jobbe med pga et par gode ting med android kontra wp, som igjen speeder ting opp.

 

Pjassop: så i din mening er det majoritetens synspunkt som definerer kvalitet? Hvis mange nok mener noe, er det et faktum, og ingen objektiv sannhet eksisterer? Forsåvidt et godt poeng, men i denne sammenhengen blir det litt off centre. WP gjør masse bra, og har potensiale. Det er fullstendig brukbart og ville brukt det over ios any day of the week.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Pjassop: så i din mening er det majoritetens synspunkt som definerer kvalitet? Hvis mange nok mener noe, er det et faktum, og ingen objektiv sannhet eksisterer? Forsåvidt et godt poeng, men i denne sammenhengen blir det litt off centre. WP gjør masse bra, og har potensiale. Det er fullstendig brukbart og ville brukt det over ios any day of the week.

 

Hvem definerer kvalitet?

 

Kundene må jo være de som definerer om et produkt holder mål eller ikke.

 

Når Windows Phone ikke klarer å selge så er det jo åpenbart noe galt med produktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...