Gå til innhold

Sniktitt: Far Cry 3: Blood Dragon (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barn av nittitallet? At man er født på 90-tallet stanser da en ikke fra å nyte film, musikk, litteratur og andre ting fra tidligere tider? :)

 

Uansett, en bra sniktitt. Jeg gleder meg til dette kommer ut. Mest fordi jeg virkelig lurer på om de har klart å gjøre noe stort og nytt, eller om det mest bare er veldig gimmicky og surfer på wannabe-intellektuelle kritikeres blinde kjærlighet for alt som er nostalgisk eller "ut av moten". La oss håpe Blood Dragon faktisk blir veldig bra - både som en homage til alt som er harry fra 80-tallet, men også som et friskt pust i en sjanger som ellers er ganske så stillestående akkurat nå.

 

PS: Duke Nukem er vel egentlig også et barn av nittitallet.

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gidder ikke lese alt engang:

 

785690d1364597630-new-santa-cruz-bronson-bike-shut-up-take-my-money.jpg

 

Forøvrig er det Michael Biehn som har stemmen til Sgt. Rex Powercolt (Kyle Reese fra Terminator, Cpl. Dwayne Hicks fra Aliens for å nevne noen - han er også med i The Rock, The Abyss og Planet Terror).

 

"Trykk "A" for å bekrefte at du kan lese". :green:

 

Edit:

Typos

 

Edit2:

http://store.steampo...1_7_7_151_150_1

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Duke nukem hører til 90 tallet ja. 96 vel.

Kult det med Michael Biehn!

 

91 vel. Som forøvrig var utgivelses år, karakteren var jo påtenkt noe før den tid...

 

Uansett så er det jo en karakter som klart peker til de ultimate MANNE MANN heltene fra 80 tallet/skiftet til 90 tallet.

Endret av jihn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...