Gå til innhold

Hasjplantasje i Nordicmafia


thormo94

Anbefalte innlegg

For å tjene mest mulig penger på hasjplantasje i Nordicmafia, sies det at du bør ha dobbelt så mange syselsatte arbeidere som kvm tomt.

 

Når jeg bygger ut i kvm økes hasjproduksjonen per 24h.

Når jeg ansetter flere arbeidere og setter dem til syselsatte, ser jeg ingen forskjell på noe i plantasjen.

 

Hvor ser jeg forskjellen når jeg ansetter flere syselsatte arbedere?

Har ansetting av flere syselsatte arbeidere noen virkning?

Må du ha akkuratt dobbel så mange syselsatte arbeidere som kvm tomt, for å se en forskjell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg spilte NM laga vi "signatures". Tok bilder folk hadde fra før, åpna PS, heiv inn latterlige ting som "protected by 'sett inn navn her", og solgte dem på forumet til 200mill.

 

 

Spesielt.

Jeg kjøpte en del sånne, 200 mill var ikke en dråpe i havet engang...

Fikk gjerne tilpasset de litt mer enn bare tekst da.

Hadde over 30 000 "ekte" penger i spillet på det meste :p

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en del sånne, 200 mill var ikke en dråpe i havet engang...

Fikk gjerne tilpasset de litt mer enn bare tekst da.

Hadde over 30 000 "ekte" penger i spillet på det meste :p

 

Altså 30k poeng?

 

Jeg var poeng daytrader, kjøpte grytidlig på morran eller natta når det var få brukere online og de var verdt lite og solgte de når det var ett peak i brukere pålogget, hadde vel profit på 50-70%, flytta vel 20-25k poeng om dagen, så ble endel etter en stund :p

Lenke til kommentar

Quitta Nordicmafia når jeg ble drept hele tiden. Å bunkre seg hjelp ikke så mye, våknet opp til å være død på beste brukeren min der.

 

Har de forresten begynt på nytt eller no? Kommer ikke innpå brukerne mine og funker heller ikke å resette passord :/

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å bli så avhengig av det spillet som noen blir. Jeg husker da jeg var 10 år gammel, altså for 10 år siden, og alle snakket om Nordic Mafia og hvor kult det var. Det samme gjaldt Omerta (tror jeg det het, et internasjonalt spill som gikk ut på det samme som Nordic Mafia). Så prøvde jeg det selv og det var jo bare tekstbasert. Det var ufattelig kjedelig å bare trykke rundt og se en tekst der det står hva som skjer.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å bli så avhengig av det spillet som noen blir. Jeg husker da jeg var 10 år gammel, altså for 10 år siden, og alle snakket om Nordic Mafia og hvor kult det var. Det samme gjaldt Omerta (tror jeg det het, et internasjonalt spill som gikk ut på det samme som Nordic Mafia). Så prøvde jeg det selv og det var jo bare tekstbasert. Det var ufattelig kjedelig å bare trykke rundt og se en tekst der det står hva som skjer.

 

Omerta var jo the shit for en del år siden. Spilte veldig mye fra 2.1 til 2.8. Har prøvd 3.0 eller 3.1 eller hva det nå er nå om dagen. Verre møkk har jeg aldri vært borti. Man kan kjøpe bots for ekte penger som spiller for deg når du er offline. Problemet er bare at det er bedre å ha bottene på enn å spille selv så det er aldri noen online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...