Gå til innhold

Age of Empires II får HD-versjon (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke det så så veldig forskjellig ut fra originalen. Men det blir kanskje mer merkbart å få det på sin egen skjerm.

AoE2 har vel en maks oppløsning på 1280x1024, mener jeg.

Ikke noe widescreen, ikke window mode, ikke multi monitor.

Håper man også kan zoome ut.

 

Største plusset blir vel at grafikken ikke blir ødelagt på Windows 7 og nyere. Fikk aldri noen fikser til å virke.

image5.png

Lenke til kommentar

AoE2 har vel en maks oppløsning på 1280x1024, mener jeg.

Ikke noe widescreen, ikke window mode, ikke multi monitor.

Håper man også kan zoome ut.

 

Stemmer det. Også blir det vel multiplayer via Steam, så da blir det enklere å spille mot hverandre og. Kommer nok til å slenge noen kroner på dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ingen problemer med å fikse grafikken til Age of Empire 2 til Windows 7, det som må gjøres er å slå av explorer.exe ettersom det er den som forårsaker problemet. Det har noe med fargeinnstillingen i Windows 7 å gjøre.

 

Jeg håper at Steam oppretter dedikerte servere for denne nye versjonen av spillet, slik at en slipper juksemakere med trainere eller problemer med å finne skikkelige spillere som fullfører og ikke er en forpult "quitter".

Lenke til kommentar

http://www.aoczone.net/viewtopic.php?f=101&t=33730 - En enkel og rask måte å fikse Windows 7 Farge-bugen på :) Er forøvring på Aoczone communitien holder til for de som holder på med Age of Empires aktivt den dag i dag, og administratoren er faktisk Norsk ^^

 

Gleder meg til utgivelsen, håper det blåser nytt liv i dette spillet.

Var faktisk en turnering for Age of Empires II:The Conquerors med 15 000$ i prize pool i fjor, og 2-3 andre med 5000$, så spillet er ikke så dødt som mange skulle trodd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...