Gå til innhold

Neste Brothers in Arms går tilbake til røttene (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gi meg ett nytt Brothers in Arms spill som fortsetter der Brothers in Arms: Hell?s Highway sluttet. Slutten på det spillet hintet jo om det, mener det sto To Be Continued helt på slutten der når dem kjørte inn mot Bastonge. Ville ha vært kult med ett BiA satt i den settingen med skikkelig vinterkrig :D

Lenke til kommentar

Yay, mere krig....

 

Livet er så hardt når noen tvinger deg til å spille spill du ikke ønsker å spille. Ikke sant? Det finnes en million forskjellige spillsjangre som får nye representanter hvert år. Hva er problemet med at det også finnes krigsspill?

 

Nå fristet det jo veldig å dra frem Hells Highway på 360 eller kjøpe det billig på PC.

Jeg gjorde det samme for noen måneder siden. Spillet holder seg fortsatt sterkt. Grafikken er helt kurant (courtesy of "modern" consoles, som har holdt grafikknivået i spill jevnt i fem år), kontrollene er gode og lydnivået er fortsatt noe av det beste som kan finnes i krigsspill. Anbefaler absolutt at du skaffer deg spillet neste gang det er på billigsalg på Steam eller noe. :)

 

 

etter å ha sett hva disse 'Gearbox gutta' greide å få til med 'aliens colonial marines'... så tar jeg allt med klype salt som kommer fra det her selskapet heretter...

 

Jeg begynner å mistenke at Gearbox har A-lag og B-lag. Borderlands 2 er et knallsterkt spill, med god grafikk, høy produksjonsverdi og om mulig enda høyere gjenspillbarhet. Men så har du blundere som Duke Nukem Forever og Aliens: Colonial Marines. Én ting er at de har svak historie og mangler dybde/gjennspillbarhet, men det er også bemerkelsesverdig at de også har langt dårligere grafikk enn BL2.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Livet er så hardt når noen tvinger deg til å spille spill du ikke ønsker å spille. Ikke sant? Det finnes en million forskjellige spillsjangre som får nye representanter hvert år. Hva er problemet med at det også finnes krigsspill?

 

 

Jeg gjorde det samme for noen måneder siden. Spillet holder seg fortsatt sterkt. Grafikken er helt kurant (courtesy of "modern" consoles, som har holdt grafikknivået i spill jevnt i fem år), kontrollene er gode og lydnivået er fortsatt noe av det beste som kan finnes i krigsspill. Anbefaler absolutt at du skaffer deg spillet neste gang det er på billigsalg på Steam eller noe. :)

 

 

 

 

Jeg begynner å mistenke at Gearbox har A-lag og B-lag. Borderlands 2 er et knallsterkt spill, med god grafikk, høy produksjonsverdi og om mulig enda høyere gjenspillbarhet. Men så har du blundere som Duke Nukem Forever og Aliens: Colonial Marines. Én ting er at de har svak historie og mangler dybde/gjennspillbarhet, men det er også bemerkelsesverdig at de også har langt dårligere grafikk enn BL2.

 

Både Aliens og Duke Nukem har jo vært under utvikling i svært lang tid. Gearbox rørte så vidt Duke Nukem før de lanserte det, så det halvferdige arbeidet var å forvente. Designfeilene skyldes 3D Realms helt og holdent. Aliens har vel heller ikke vært et Gearbox-prosjekt fra starten av (tror jeg), og de gutta har uansett måttet prioritere Borderlands de siste fem årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...