Gå til innhold

Guide: Gammel bærbar blir bilderamme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg den eneste som synes digitale bilderammer er litt meningsløse?

 

På hvilken måte er det meningløst? Det er jo en veldig enkel fin og stil ren måte å vise bildene på, itillegg til at man får alle minnene fra turer og lignende samlet på et sted. Dette er min mening om det ihvertfall :)

Endret av ChristofferRudi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Duct tape var ukjent for meg , men Gafa tape vet jeg hva er.For dere som ikke vet forskjellen så forklares det her

Duct tape, or duck tape, is cloth- or scrim-backed pressure sensitive tape often coated with polyethylene. There are a variety of constructions using different backings and adhesives. One variation is gaffer tape designed to be cleanly removed, while duct tape is not.
Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som synes digitale bilderammer er litt meningsløse?
På hvilken måte er det meningløst? Det er jo en veldig enkel fin og stil ren måte å vise bildene på, itillegg til at man får alle minnene fra turer og lignende samlet på et sted. Dette er min mening om det ihvertfall :)

Merk at dette er en pc du kan bruke den til mye rart som, biledramme (skjemsparer) til vanlig, men også til alt mulig annet rart du kan bruke en svak pc til, si torrent client. mediaserver

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...