Gå til innhold

Har du sett denne på YouTube?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, måtte le litt når jeg så at 'Baby' fikk 1.5 mill likes, og 3,2 mill dislikes. Er ingen Bieber-hater (folk får høre på hva de vil), men fortsatt morro å lese :D.

 

Føler meg litt hipster, da jeg fant Gangnam Style før den ble populær. La den ut på facebook og linket til folk. Fikk litt "wtf" fra folk, og enkelte spilte den et par ganger. Og hva skjer nå? Mest sette videoen noensinne. Liker egentlig ikke hipstere (eller ordet heller), men det er morro å være først.

Endret av uTukt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den var morro i starten, og det er jo ikke en dårlig sang innenfor sjangeren sin, men den har blitt spilt alt for mye. Jeg gikk lei av den for et par månder siden, og er nå veldig lei av at folk fortsatt snakker/skriver om den overalt.

Dette er typen "viral hit", som blir populær fordi den er spesiell, men også detter fort fra populæritet når folk går lei. Som alltid med slike er det folk som ikke har fått med seg at de fleste har gått lei av den og fortsetter å piske en død hest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har dere seriøst lite å finne på i redaksjonen? Hver gang det kommer en slik ny "hit" som "alle" skal se og jeg ser utifra beskrivelsen at det er snakk om noe dårlig, så insisterer jeg på at jeg ikke skal se den. Den eneste grunnen til at dustevideoen faktisk har så mange visninger er fordi alle mulige nettaviser linker til den, inkl. VG og Dagbladet som stadig ikke har bedre å skrive om. Agurk agurk

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har dere seriøst lite å finne på i redaksjonen? Hver gang det kommer en slik ny "hit" som "alle" skal se og jeg ser utifra beskrivelsen at det er snakk om noe dårlig, så insisterer jeg på at jeg ikke skal se den. Den eneste grunnen til at dustevideoen faktisk har så mange visninger er fordi alle mulige nettaviser linker til den, inkl. VG og Dagbladet som stadig ikke har bedre å skrive om. Agurk agurk

 

Agurknyhet? Hadde de skrevet om hvor utrulig populær denne sangen er og ingenting annet ja, men nei her skriver de om at dette er verdens mest sette video på nett! En fin verdensrekord å inneha men kunnskapen om det er null verdt utover random fact.

Lenke til kommentar

Nei, eg har aldri sett denne videoen eller nokre av oppfølgjarane. Har lært meg såpass at det ikkje kjem noko godt ut av å få med seg sånt. Eg sukkar framleis over den dagen eg frivillig gjekk med på å høyre Rybak i GP.

 

Det er lydar eg ikkje har noko interesse av at skal eksistere i mitt minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...