Gå til innhold

GOG.com er lansert på Mac (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God nyhet, for de som har mac, noe jeg ikke har :p kun win7 her, blir vel det en stund fremover også ;)

 

OT: Enig at det er stress å lese nynorsk. Strengt talt synes jeg at det burde kun vært en (skriftlig) målform brukt i det offentlig (alt fra skole til kommune osv), og at nynorsk ble valgfag på skolen. Kan skjønne at dette hadde vært kjipt for de som faktisk skriver nynorsk og ikke bokmål, men det hadde vært enklere om alle brukte samme målform.

 

Edit: målform er jo i stor grad en vanesak, så for kommende generasjoner så hadde ikke dette vært noe problem siden de ville lært kun bokmål fra starten av.

Endret av DeepW
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det i det hele tatt en Mac der ute som er istand til å dra The Witcher 2? Jeg vet av erfaring at et GT 650M ikke takler Witcher 2, og Apples toppmodell er da såvidt jeg har forstått Retina 15" med GT 650M?

 

MacBook ja. Eller, 17" med Retina er vel enda litt kraftigere. Innmaten på en iMac kan vel derimot være en del bedre.

 

Tilbod og verkty?? fatter ingen ting jeg!

 

Så utrolig flaut for deg da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er ikke GT 650 sterkere enn GT540 ? Min bærbar takler The witcher 2 helt ok med GT540.

 

Ellers er det jo fint at MAC brukere får mer på plass :) hurra for dere ;)

Rart, hos meg hakker spillet av gårde med 35-40 fps på laveste innstillinger...

Mulig det er driverproblemer...

 

Det finnes da ikke en 17" MBP Retina, Apple har jo fjernet den fra linja.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Finnes det i det hele tatt en Mac der ute som er istand til å dra The Witcher 2? Jeg vet av erfaring at et GT 650M ikke takler Witcher 2, og Apples toppmodell er da såvidt jeg har forstått Retina 15" med GT 650M?

 

Jeg har en Mac med GTX 285 som drar Witcher to high på 40-60 FPS i win7.

latterlig nok klarer jeg bare 15-20 FPS på low i Mac porten.

 

Jeg har sett rapporter at GT650M kun klarer rundt 10 FPS på low settings fra ulike forum.

 

Det er ikke mange macer som i terorien kan dra denne porten, men det finnes Macer med både 5870 og GTX285. I tillegg har du imac med 6970M, og dem burde klare ihvertfall medium på noenlunde FPS, men det er tydelig her at CDPR bare vil pushe porten ut raskt og uferdig.

Lenke til kommentar

Finnes det i det hele tatt en Mac der ute som er istand til å dra The Witcher 2? Jeg vet av erfaring at et GT 650M ikke takler Witcher 2, og Apples toppmodell er da såvidt jeg har forstått Retina 15" med GT 650M?

 

Fungerer helt greit på min iMac ihvertfall. 40-50 fps, noe text.pop. Har ikke spilt igjennom hele spillet i mac modus enda (rundt 10 timer ut i spillet).

Prosessor 3,4 GHz Intel Core i7

Hukommelse 16 GB 1333 MHz DDR3

Grafikk AMD Radeon HD 6970M 2048 MB

 

Edit; Ooops feil fps.

Endret av almazy
Lenke til kommentar

Spilte Witcher 2 i Bootcamp. Fantastisk! Er generelt skeptisk til krevende spill som W2 på mac. Man får som regel alltid bedre fps i Windows. Kan skyldes dårlig optimalisert port, skjermkort-driver eller at directx er bedre enn opengl. Har dog lest at opengl er vel så bra som det andre.

 

http://www.extremetech.com/gaming/133824-valve-opengl-is-faster-than-directx-even-on-windows

Endret av christox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...