Gå til innhold

Sniktitt: Hitman: Absolution (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spillt første hitman når det kom... bra spill, men fikk aldri lyst til å ta i en oppfølger av spillet. når mann var ferdig med 1'eren så var man ferdig med det her spillet. er lite vits å prøve å dra det ut med flere oppfølgere synest nå jeg...

Ganske mye har skjedd med serien siden førstespillet. Serien ble jo ikke noe bra før nummer to kom heller.

 

 

Lenke til kommentar

spillt første hitman når det kom... bra spill, men fikk aldri lyst til å ta i en oppfølger av spillet. når mann var ferdig med 1'eren så var man ferdig med det her spillet. er lite vits å prøve å dra det ut med flere oppfølgere synest nå jeg...

Er en forskjell på å dra det ut og det å lage nye innovative spill. Prinsippet er det samme, men Blood Money er fortsatt det spillet i serien jeg likte best, etterfulgt av Contracts. Der Call of Duty-serien (som er blitt et fint eksempel) blir beskyldt for å melke serien, får Hitman skryt for å tilbringe noe nytt hele tiden.

Så må man tenke på hvor lang tid det tar mellom spillene. Utviklingen har tatt lang tid, og de har tilogmed laget en helt ny motor til spillet. Nytt fra bunnen og opp.

 

Om du føler du ble mettet fra det første spillet er det helt klart lov det også, men det forandrer ikke det faktum at serien har videreutviklet seg og blitt så mye mer enn det det var i starten. Og alt peker på at Absolution tar det til nye høyder.

 

Håper bare de endrer litt på poeng-beregningene i Contracts-mode. Det var en av de tingene jeg ble positivt overrasket over, men nå skuffet over når jeg ser de verdsetter hurtighet såpass som det gjør nå. Likevel, ser man hvor mye de har hørt på responsen peker det mot at de balanserer spillet før release. De har min lit, og venter fortsatt på min forhåndsbestilling. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...