Gå til innhold

Demonoid-domener er til salgs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir det egentlig noen nedgang i torrentaktiviteten når de tar ned en slik side? Man flytter seg vel bare til f.eks piratebay eller monova.org?

 

Etter så mye tull med åpne trackere så har jeg gått over til lukkede. Enten er det virus eller falskt innhold eller så går siden ned og hastighetene på ting som har blitt publisert for en stund tilbake er ikke akkurat å skryte av. Har ikke opplevd noe av dette på de trackerne jeg holde til på nå. Eneste er ratio som må holdes, men dette kreves kanskje ikke av alle lukkede trackere.

 

Så jeg vil våge å tro at flere tenker som meg å beveger seg over på lukkede.

Lenke til kommentar
Blir det egentlig noen nedgang i torrentaktiviteten når de tar ned en slik side? Man flytter seg vel bare til f.eks piratebay eller monova.org?
Etter så mye tull med åpne trackere så har jeg gått over til lukkede. Enten er det virus eller falskt innhold eller så går siden ned og hastighetene på ting som har blitt publisert for en stund tilbake er ikke akkurat å skryte av. Har ikke opplevd noe av dette på de trackerne jeg holde til på nå. Eneste er ratio som må holdes, men dette kreves kanskje ikke av alle lukkede trackere. Så jeg vil våge å tro at flere tenker som meg å beveger seg over på lukkede.

 

Lukkede sider krever at du har god opplastings hastighet, ellers havner du fort i minus og blir sparket ut for leeching

Hadde 2 lukkete sider før, men brukte de ikke mye også glemte jeg passord og sånt, og får alt fra TPB uansett.., seeder som regel til 1:1

Lenke til kommentar

Lukkede sider krever at du har god opplastings hastighet, ellers havner du fort i minus og blir sparket ut for leeching

Man klarer seg lenge med tålmodighet og 1-2 mbit opp. Er bare å ha det på hele tiden i bakgrunnen når man surfer osv. på kanskje limit 70-80% av upload avhengig av hvor rask linje du har. Det er en myte at man trenger mange mbit for å klare seg på private trackers, er bare at det krever litt tidsinvestering i starten.

Lenke til kommentar
Lukkede sider krever at du har god opplastings hastighet, ellers havner du fort i minus og blir sparket ut for leeching
Man klarer seg lenge med tålmodighet og 1-2 mbit opp. Er bare å ha det på hele tiden i bakgrunnen når man surfer osv. på kanskje limit 70-80% av upload avhengig av hvor rask linje du har. Det er en myte at man trenger mange mbit for å klare seg på private trackers, er bare at det krever litt tidsinvestering i starten.

Trøbelet er ikke linjefart det er at du må laste ned rimelig mye for at du skal ha noen filer andre er ute etter.

 

Funker sikkert fint om du laster ned det som er mest hot hele tiden, men om du kommer inn for å finne noen vanskelig å finne filer og ikke bruker det så mye blir du kastet.

Regner med løsningen er å laste ned og dele en del filer alle vil ha bare for å øke ratio selv om du ikke trenger filene selv.

Lenke til kommentar

Funker sikkert fint om du laster ned det som er mest hot hele tiden, men om du kommer inn for å finne noen vanskelig å finne filer og ikke bruker det så mye blir du kastet.

Regner med løsningen er å laste ned og dele en del filer alle vil ha bare for å øke ratio selv om du ikke trenger filene selv.

Spot on. I starten og/eller om du kun laster ned upopulære ting så må du laste ned ting du ikke vil ha for å få ratio. Evt. så er det endel trackere så har så mye freeleech at du ikke trenger det, og kan bare starte å laste ned ting i 1080p med engang, mens noen andre trackere har ingen freeleech, krever at du seeder X antall timer etter snatch osv.

Lenke til kommentar

Det jeg finner som er problemet med private sider er hvordan man kommer inn. For det første så man faktisk klare å finne en side og så må man komme inn på den.

 

Hvordan går dere fram for å bli medlemmer på nye sider? Personlig er jeg bare medlem på ei side, what.cd, fikk en invite av en venn på skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...