Gå til innhold

Galaxy S III kan bli forbudt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stemmer nok det. Disse sakene ender nesten alltid opp med evig lange utsettelser, osv. og til slutt fører det til ingenting, Og hvis noe blir forbudt, er det bare i et land lenge etter t alle som vil ha produktet har kjøpt det. Forstår ikke at de gidder :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare jeg som syns det er tilbakestående at de kan ta patent på alt dette? Og Skype har lenge gitt deg muligheten til å ringe når det kommer opp noe som ligner på et telefonnummer, så nå må vel Microsoft saksøke Apple.

 

Den samme funksjonen hadde mobilene på 90-tallet. Tallrekker i SMS-er ble uthevet og man fikk spørsmål om man ville ringe nummeret.

Lenke til kommentar

"Det er ingen tilfeldighet at Samsungs produkter ligner mye på iPhone og iPad, fra formen på maskinvaren til brukergrensesnittet, og til og med innpakningen. Denne formen for grov kopiering er feil, og vi må beskytte Apples opphavsrett når selskaper stjeler våre idéer, sier Steve Park i Apple til Wall Street Journal."

 

Er vel det dummeste jeg har hørt. Dette gå akkurat like mye begge veier, eller alle veier for den saks skyld.

Hvem startet med Notifications, ellet Widgets .... Er egentlig ett fett for meg, bare jeg får en telefon som virker som jeg vil... og det gjør jo ingen av de :-D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Apple viser hva de står for, gang på gang. At folk kan kjøpe et produkt fra et slikt selskap er helt uforståelig. Men så finnes det mange egoister rundt om, som driter i alle andre bare de får det de vil ha, så spiller det ingen rolle om naboen sulter til døde....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...