Gå til innhold

Anmeldelse: Twisted Metal (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette er et bra spill jeg. Føles polert og går smooth.

Morsomt gameplay om en tar seg tiden til å sette seg inn i det.

Men makan de filmsekvensene er virkelig sensurert kraftig.

Virker som de bare tok en saks og klippet vekk halve foten istedenfor bare en stortå. Som liksom bare for å være på den sikkre siden.

 

Skjønner ikke helt logikken, spillet har jo fremdeles 18 årsgrense. Vi europeere tåler altså hypervoldelige God of War 3, men ikke Twisted Metal?

 

Heldigvis er det knapt noe sensurert fra selve gameplayet da.

Lenke til kommentar

Synes dette er et bra spill jeg. Føles polert og går smooth.Morsomt gameplay om en tar seg tiden til å sette seg inn i det.Men makan de filmsekvensene er virkelig sensurert kraftig.Virker som de bare tok en saks og klippet vekk halve foten istedenfor bare en stortå. Som liksom bare for å være på den sikkre siden.Skjønner ikke helt logikken, spillet har jo fremdeles 18 årsgrense. Vi europeere tåler altså hypervoldelige God of War 3, men ikke Twisted Metal?Heldigvis er det knapt noe sensurert fra selve gameplayet da.

 

Tror nok sensuren skyldes enkelte land i EU, som for eksempel Tyskland.

 

Anyways, spillet er røv alene, men sammen med andre så er det vanvittig moro. Online matchmaking er ganske dårlig for øyeblikket, men dersom de klarer å fikse det, så blir det veldig bra. I split-screen er det helt konge, og definitiv et spill jeg kommer til å ha liggende i vorspiel-haugen, sammen med Mortal Kombat, Mario Kart, Wipeout m.m. Det er den typen spill.

Lenke til kommentar

God spillmekanikk, og avanserte kontroller der man FAKTISK må bruke hjernen for å være god, er akkurat hva jeg leter etter, og hele poenget for meg med å spille spill. Balanse mellom motpartene er også viktig. Jeg synes også det er merkelig at man nevner gammeldags grafikk i et spill som ekslusivt gives ut til PS3, som i utgangspunktet er utdatert i forhold til pcer som kan gi betydelig bedre grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...