Gå til innhold

Nå kan du laste ned Windows 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte ikke at Start knappen faktisk er borte, og at det ikke er noe Start meny lengre.

 

Holder på å legge ut bilder fortløpende fra testen min her...

 

Dette er fortsatt Start "menyen":

20120229_win8beta010.jpg

 

Og Start knappen er borte som ryktene har sagt:

 

20120229_win8beta011.jpg

 

Men du får opp denne om du holder musen helt til venstre:

20120229_win8beta011b.jpg

 

Hadde faktisk trodd at de kom ut med en mer pc vennlig utgave....men det er vel slik de ønsker det skal være fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har nå installert og testet litt... (hvis noen lurer er det bare å redusere noen gig på en av diskene og formatere den og installere w8 fra minnepenn)

 

Ser bra ut, men savner som flere har nevnt startknappen. Virker som om den er hovedberegnet for tablet og pc er sidestilt, men det er vel å merke mitt inntrykk etter 5-10 minutter

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har nå installert og testet litt... (hvis noen lurer er det bare å redusere noen gig på en av diskene og formatere den og installere w8 fra minnepenn)Ser bra ut, men savner som flere har nevnt startknappen. Virker som om den er hovedberegnet for tablet og pc er sidestilt, men det er vel å merke mitt inntrykk etter 5-10 minutter

 

Enig, men regner virkelig med at de gjør noe med dette før den endelige versjonen kommer, er jo et reint kadaver for oss desktop og laptop brukere å gå inn til metro hver gang man skal til instillingene.

 

Noe annet er at man ikke kan lukke applikasjoner helt(?) kan bare trykke windowsknappen med da kjører de på en måte enda i bakgrunnen :3

Lenke til kommentar

Har lastet ned 64bit og valgt 64bit i VirtualBox, men når den starter fra imaget får jeg bare beskjed om at jeg ikke har 64bit. Jeg har da sannelig en 64bits prosessor jeg, Intel i7 2500K.

Noen som vet hva som er feil?

 

EDIT: Det er også 64bit windows 7 som er installert ja.

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...