Gå til innhold

Syndicate-pirater fant overraskelse (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke minst kopibeskyttelsen i GTA 4, der de som ikke har en lovlig version får den effekten at hovedpersonen blir full litt uti spillet...

 

Jeg kjøpte GTA 4 når det var nytt og har dvd'ene her som bevis men likevel slo kopibeskyttelsen inn for meg... Når jeg søkte litt rundt har det skjedd med noen få personer.

Lenke til kommentar

"Over a hundred people spent several years of their lives making this game.

If you like what you play, please consider purchasing it if you haven'"

 

Indie utviklere har laget 10x bedre spill, på ca 90 timer, under en konkurranse. Syndicate var helt elendig etter min mening. Direkte ekkelt å spille det på PC.

Er det relevant om andre lager noe bedre? Er det da greit å kopiere?

Lenke til kommentar
Hater patetiske gamere som deg som klarer å spy ut et så stygt argument som at Syndicate er elendig.

 

For det første, så var ikke det et argument, men en mening.

 

For det andre, så bør du seriøst roe deg flere hakk ned. Det der grenser til personangrep og bidrar ikke akkurat til å skape en hyggelig stemning. Lær deg heller å leve med at folk er forskjellig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

"Over a hundred people spent several years of their lives making this game.If you like what you play, please consider purchasing it if you haven'"Indie utviklere har laget 10x bedre spill, på ca 90 timer, under en konkurranse. Syndicate var helt elendig etter min mening. Direkte ekkelt å spille det på PC.

 

Er det noe du prøver og få fram?

Lenke til kommentar

"Over a hundred people spent several years of their lives making this game.

If you like what you play, please consider purchasing it if you haven'"

 

Indie utviklere har laget 10x bedre spill, på ca 90 timer, under en konkurranse. Syndicate var helt elendig etter min mening. Direkte ekkelt å spille det på PC.

Er det relevant om andre lager noe bedre? Er det da greit å kopiere?

 

Det har jeg aldri sagt.

 

"Over a hundred people spent several years of their lives making this game.If you like what you play, please consider purchasing it if you haven'"Indie utviklere har laget 10x bedre spill, på ca 90 timer, under en konkurranse. Syndicate var helt elendig etter min mening. Direkte ekkelt å spille det på PC.

 

Er det noe du prøver og få fram?

 

At jeg synes EA er grinete. Skal de ha episke taler, skal de ha gjort en jobb i forkant som faktisk er verdt å skryte av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...