Gå til innhold

EA i helikopterkrangel (iPad, iPhone, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har EA bare godt av.De viser jo ikke kundene sine respekt uansett så da syntes jeg ikke noe synd på dem..

 

Hvordan vil det da gå med Rockstar, som opplagt kopierer ekte biler?

 

Nominativt bruk har aldri vært et problem før, så jeg tviler på at Bell sine advokater går til saksmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dette har EA bare godt av.De viser jo ikke kundene sine respekt uansett så da syntes jeg ikke noe synd på dem..
Hvordan vil det da gå med Rockstar, som opplagt kopierer ekte biler?Nominativt bruk har aldri vært et problem før, så jeg tviler på at Bell sine advokater går til saksmål.

 

De kopierer biler ja, men bruker ikke ekte navn på bilene de ikke har rettigheter til.

Feks: Volkswagen Golf har navnet "Club" i GTA: San Andreas, dermed sitter de mer på den lovlige siden.

Lenke til kommentar
Dette har EA bare godt av.De viser jo ikke kundene sine respekt uansett så da syntes jeg ikke noe synd på dem..
Hvordan vil det da gå med Rockstar, som opplagt kopierer ekte biler?Nominativt bruk har aldri vært et problem før, så jeg tviler på at Bell sine advokater går til saksmål.

 

De kopierer biler ja, men bruker ikke ekte navn på bilene de ikke har rettigheter til.

Feks: Volkswagen Golf har navnet "Club" i GTA: San Andreas, dermed sitter de mer på den lovlige siden.

 

Nå har ikke jeg spilt Battlefield 3, men bruker de da ekte navn?

Lenke til kommentar

Nope, nesten ingen av våpnene har de ekte modell navnene.Kan godt forstå Bell, Black Birden som er en av de mest agile helikopterne i verden er rævtpult i BF3 til en treig sliten blobb.

 

What now? Alle våpnene har da ekte navn i BF3. F.eks: Screen%20Shot%202012-01-10%20at%2010.33.16%20AM.png

 

Black Bird? No such thing i BF3. Vi har M/AH-6 Little Bird, eventuellt UH-60 Black Hawk.

Lenke til kommentar

Nope, nesten ingen av våpnene har de ekte modell navnene.

 

Enig med Yaricks... samme sier jeg.

Se bare på M416, SV98, A-91, meget like.

 

Og de har Jet F35 lightning (Ikke samme modell som Norge skal kjøpe).

Viper`en finnes da også, men selvsagt er ikke dette noen simulatorspill, men et actionspill.

Lenke til kommentar

Dette er saker som andre utviklere har kommet over.

 

Når 1C: Maddox Games skulle lage Pacific Fighters-ekspansjonen til IL-2 Sturmovik, så var det mange fly de ikke fikk laget fordi amerikanske rettighetshaverene ville ha svimlende summer av penger for å la 1C bruke flyene fra andre verdenskrig, noe som gjorde at flere ikoniske fly ikke kom med i spillet.

Lenke til kommentar
Dette har EA bare godt av.De viser jo ikke kundene sine respekt uansett så da syntes jeg ikke noe synd på dem..
Hvordan vil det da gå med Rockstar, som opplagt kopierer ekte biler?Nominativt bruk har aldri vært et problem før, så jeg tviler på at Bell sine advokater går til saksmål.

De har da forskjellige navn (ofc) og små endringer i utseende?

Lenke til kommentar

Som vanlig er amerikanskje selskaper så full of themselves at de tror de eier noe de ikke gjør. Akkurat som muslimer som tror de eier rettighetene til Muhammed.

 

Man skulle igrunn tro at det var omvendt, ettersom man her som helikopterprodusent blir tatt med i et av verdens mest populære FPS spill, må jo dette kunne være reklame for produsenten. Er tross alt ganske mange produsenter som ikke er med.

 

Og for de som mener Black Hawk'en er dårlig fremstilt i spillet, vil jeg bare påstå at da har dere ikke brukt Black Hawk'en mye i spillet. Er ganske så agile når jeg flyr det i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...