Gå til innhold

Nytt Command & Conquer Generals annonsert (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst til å juble, men tør ikke. Blir så inn i granskauen lett irritert over barnevennlige unit designs, sån som på RA3 der alle unitsene og bygningene har runde kanter og ser oppblåst ut. Nå var ikke dette like volsomt da.

 

Krysser fingrene og håper de går nesten slavisk etter eneren ;)

Lenke til kommentar

Vel,det SER jo bra ut,men det betyr ikke at det faktisk er det.Det er mye som må være på plass dersom dette skal bli bra.Basebygging må gå an,balanse mellom fraksjoner,passe store kart osv.

La oss håpe de ikke ødelegger enda et C&C spill.Dette er på mange måter den aller siste sjangsen serien får av meg,etter alle tabbene siste årene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har lyst til å glede meg, men er skeptisk. BioWare var engang konger på haugen når det gjaldt rollespill, men den tiden er over for min del. Og siden når har de laget bra strategispill? Det blir som å anbefale en bok fordi den er skrevet av Arnold Schwarzenegger.

 

Det er ikke den samme Bioware engang. Dette er Bioware Victory som er fra Los Angeles. Den ekte Bioware er fra Canada.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

nå har vel ikke westwood eksistert siden Generals! liker lite at de slenger på bioware merket, men har et ørlite håp at dette er bedre enn den andre C&C søpla ea har sluppet de siste årene. håper også at generals 2 enhetene holder seg på samme nivå som i g1, dvs litt mer virkelighetstro enn resten av C&C serien

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...