Gå til innhold

Disse spillene er sikre julegaver (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og Assassins Creed Revelations er ikke en sikker julegave? Wow.

 

Det er jo kjekt at redaksjonen er konsekvent på tvers av skribentar.

 

Eg trur ein er litt sein til festen om du går for å kjøpe Bulletstorm til nokon no. Eit friskt pust i ein sjanger prega av kreativ tørke og generell stagnasjon, for all del, men ... Det var ute i februar.

Lenke til kommentar

Og nok en gang bekrefter dere i redaksjonen at dere virkelig ikke er gode gamle gamer.no anymore, når dere velger å utelate sjangrer som før fikk uvanlig mye oppmerksomhet her på siden (ja, tenker først og fremst på strategispill-sjangeren). Bare det at anmeldelsen av Anno 2070 ikke har dukket opp er et sentralt tegn i seg selv, med tanke på at forgjengeren fikk Joachim til å juble da det kom for noen år siden.

 

Når det gjelder spillene som faktisk er på listen, er det remaken av SotC og ICO jeg skal ønske meg til jul. Aldri spilt dem, som er noe jeg er nokså flau over. Gleder meg også uhyre mye til The Last Guardian, så dette blir nok en fin oppvarming.

 

God jul!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vær så snill ikke å anbefale Skyrim for PC. Det er greit for PS3 & XBOX som begynner å dra på årene, men det er faktisk uspillbart på PC.

 

Det er faktisk mest brukervennlig på pc siden vi er så heldige at det er noen moddere som fikser biffen, mens på ps3 derimot ser det dessverre litt svart ut siden den har så lite RAM...

4gb RAM på pc og skryrim blir kongen på haugen omsider...

Endret av Svends1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...