Gå til innhold

HTC Edge utfordrer Galaxy Nexus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her snakker vi om en revolusjon, og jeg må si dette virkelig er et skritt i riktig retning. Men en liten anekdote. Hvis disse ryktene hadde dreid seg om ip5, vil jeg tro omtalen hadde vært en helt annen. Det virker på meg som at personen som har skrevet dette heller er lunken til de 4 kjernene, enn at han er begeistret?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spennende. Hadde egentlig tenkt å hoppe på Galaxy Nexus, men har bestemt meg for at min gamle Desire får holde koken litt til. Dette kameraet virker som et godt steg i riktig retning. Med blenderåpning på f/2,2 vil det bli mye bedre bilder i dunkel belysning. Ser endelig ut til at man begynner å ta inn over seg at megapixler ikke er alt. Siste iPhone har blenderåpning på f/2,4 og den ser jo ut til å ta veldig bra bilder, så f/2,2 burde bli veldig bra.

 

Ellers så håper jeg at de går for ICS oppsttet med "taster" på selve skjermen. Lenge til lansering enda, så regner med at alle designvalg ikke er endelige enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjesp!! Specs racet fortsetter. Hadde vært en revolusjon om noen hadde lansert en smarttelefon med ett batteri som klarte 1 ukes bruk på hver lading. 4-6 eller 8 kjerner blir bortkastet foreløpig, siden programmer og spill må ta hensyn til 1-2 kjerne mobiler.

 

Men dette var uten tvil en av de penere HTC mobilene :)

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Her snakker vi om en revolusjon, og jeg må si dette virkelig er et skritt i riktig retning. Men en liten anekdote. Hvis disse ryktene hadde dreid seg om ip5, vil jeg tro omtalen hadde vært en helt annen. Det virker på meg som at personen som har skrevet dette heller er lunken til de 4 kjernene, enn at han er begeistret?

 

Hei! Jeg er begeistret over alle produkter som bringer noe nytt til torgs. Det gjør virkelig HTC Edge, dersom det er hold i ryktene. Jeg unngår likevel å slenge hæla i taket. Det er på sin plass å dempe forventninge litt, så ingen blir skuffet over at fire kjerner ikke betyr at alt går fire ganger fortere enn på singelkjerne. Men Tegra 3 vil forhåpentlig gi bedre støtte for avspilling av HD-video, og økt prosessorkraft åpner for at telefonen kan kjøre stadig tyngre oppgaver på en smidig måte.

Lenke til kommentar

Jeg stiller spørsmålet som sikkert mange andre sitter med.

Hva med batteriet? :p

I utgangspunktet bruker flere kjerner mindre kraft pr oppgaveløsning.

Det skyldes at de kan klokke ned og få lavere strømforbruk.

Men har de faktisk sagt noe om batterilevetid?

 

Hvilken Android-telefon har best batterilevetid i dag?

Lenke til kommentar

Galaxy SIII kommr sannsynlgvis ut før HTC egde. Den skal og selfølgelig ha 4 kjerner, og jeg gjetterm eg til at den kommer til å bli bedre. Galaxy S2 og HTC Sensation ble sluppet på ganske lik tid, og Galaxyen slår Sense lett. Så vile oppfordre dere til å se på S3 jeg.

 

Av toppmodellene så er det S2 som har lengst battertid (hvis jeg ikke tar feil?) spes, hvis du kjøper det 8g ekstra batteriet som gir 20% mer strøm.

 

Hvis det er en som har mest batteri er det nok HTC, Motorola eller samsung. S2 har 3X så lang stand-by tid som 4S.....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...