Gå til innhold

Nå endres Facebook for alltid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge utviklersidene kommer det 30. september.

 

Fikk min på plass isted, men akkurat nå er det kun synlig for andre utviklere.

 

Liker virkelig utviklingen - men er spent på hvordan "vanlige" vil reagere på at det er mer informasjon, plassert på en helt annen måte. Bestemor på 60 som akkurat har kommet seg på Facebook vil nok få sjokk.

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hmf, disse artiklene som omhandler hva et eller annet sosialt nettsted bedriver, passer de egentlig inn i hardware.no profilen ?

 

Det neste blir vel kjendis stoff, hva gjør man ikke for noen ekstra klikk på en fredag.

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke bruker og aldri vil bruke Facebook så er slike "nyheter" like interessant som sport for folk som hater slikt.

 

Da er det vel verken behov for å lese saker som omhandler Facebook eller kaste vekk andre sin tid med å legge igjen meningsløse kommentarer på slike saker.

Helt riktig at det er noen "poenger" her. Nemlig å henge dette som en nyhet på førstesiden på hardware.no. Facebook er kun et kommersielt produkt som tjener penger og misbruke tiden til svært mange mennesker.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Bare jeg som synes det er litt dritt at alle mulige bilder jeg ble tagget i i 2007 plutselig er veldig synlige på profilen?

 

Ekstremt mange bilder av ekskjæreste etc.

Du kan selv velge å ta disse vekk, men ser poenget ditt! Selv er min profil full av bilder av en hund som dessverre ikke er hos oss lenger.

Lenke til kommentar

Nye forandringer til fartbook kommer hele tiden, unødvendig å skrive om hver eneste forandring.

Nå er ikke akkurat dette en liten endring - men den største endringen siden rundt 2007. Vi snakker heller ikke om en random nettjeneste, men den største sosiale nettjenesten i verden og noe som berører 50 % av befolkningen.

 

Hvis ikke det er verdt en nyhetssak da er jeg usikker på hvor grensen går?

Endret av HoaXed
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

... Nemlig å henge dette som en nyhet på førstesiden på hardware.no. Facebook er kun et kommersielt produkt som tjener penger og misbruke tiden til svært mange mennesker.

men for 90% av de som leser nyheter på tek.no som sikkert bruker facebook kan det kanskje være interessant?

Så heng artikkelen på tek.no da, men ikke på hardware.no

Jeg fatter derimot ikke folk som gidder bruke tiden sin på å rakke ned på facebook/brukere hele tiden.

Det er jo morro!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...