Gå til innhold

Smartere fiender i Borderlands 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er forskjell på grafikk og grafisk stil, men jeg synes begge to var godt over middels bra i Borderlands. Særlig den grafiske stilen var det som var så fantastisk, og klikka utrolig bra med resten av spillet.

 

Men ja, bedre AI er absolutt å foretrekke, enkelte bosskamper gikk litt for mye ut på å bare skyte seg til slutten uten egentlig å få så mye ut av det. Vanlige fiender kunne også kaste seg litt vel fort på deg, selv om enkelte skjønte betydningen av å knele bak en lav vegg.

Lenke til kommentar

sikkert et bra spill, men grafikken var en tragedie. Man skal jo kunne forvente seg noe bedre i 2011 enn dette skvipet.

 

det var en egen stil de kjørte bevisst. Sikkert en stil som ikke alle likte men mange gjorde det. Er glad for att ikke alle prøver å kjøre grafikkhore-grafikk som crysis. Hadde vært kjedelig

Lenke til kommentar

Errrrr.... Hva går dette på bekostning av?

HW er jo begrensningen når det gjelder dagens konsoller i form av grafikk og generell behandling. Ting som AI krever CPU, og det betyr at de enda ikke klarer å utnytte det den lille drittboksen har å by på, eller så ofres noe annet, om noen ikke har funnet en genial måte å gjøre noen funksjoner.

 

Dette er egentlig en ting vi skal forvente for en oppfølger..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er egentlig en ting vi skal forvente for en oppfølger..

 

Det er så, men det er vel også derfor Gearbox ivrer etter å fortelle oss det. At de vet hva de skal jobbe mde. Jeg syns det er positivt.

 

Jeg gleder meg til Borderlands 2, for enern var fantastisk. Samtidig klarer jeg ikke å få bort den kjipe smaken i munnen etter forrige release fra Gearbox... :/

 

Jeg er i den minimale gruppa av folk som faktisk setter stor pris på Duke Nukem Forever - ingen baktanker her i gården! :wee:

 

Tenk hvor bra feks Borderlands kunne ha blitt hvis vi ikke hadde møkkaboksenes møkkahardware. Vi stakkars PC-spillere lider av dette.Hardwaren i dagens konsoller ble utviklet mens de fleste folk her hang i skjørtene på mor.

 

tenk på hva vi kunne satt pris på hvis vi bare kunne godta det vi har i dag. Å leve i nextopia har ingenting for seg når mye faktisk er suverent alt i dag. Selv syns jeg Borderlands fungerte utmerket, og jeg foretrekker sågar Xbox 360-versjonen selv om den til tider sliter litt med fps-drops. Men det tar seg i grunnen litt godt ut når fiendens ansikt smelter bort foran meg - det blir liksom hakket mer visuelt når boxen ikke klarer holde følge :p

 

La oss ihvertfall håpe at de går bort ifra Cell Shading i 2'ern. Men jeg gleder meg til det kommer ut. Det skal ihvertfall testes.

 

Å nei du, jeg nekter å ta til takke med enda en brun skytter! Borderlands hadde faktisk en ganske ordinær grafisk stil i utgangspunktet, før utviklerne trakk hele greia tilbake fordi de ikke ville ha den grafiske stilen slik. Resultatet ser vi idag, og det er selvfølgelig lov å mislike cel-shading men for meg er det mye av sjarmen med spillet. Tar de vekk den kan det bli triste saker. Etter alt å dømme (vel, coveret til Game Informer) blir den grafiske stilen uansett værende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med AltF4. Om de går bort bra cell shading tror jeg ikke jeg gidder prøve spille en gang da det bare nærmer seg rekken av ensformige og generiske shootere. Stemningen som grafikkstilen var med å skape i spillet hevet totalpakken et godt stykke over de fleste fps jeg har spilt de siste 10åra. Liker man det ikke har du bare en million andre alternativer ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ut ifra dette coveret fra Game Informer å dømme så beholder de den samme grafiske stilen fra første spillet.

 

borderlands2gi-930x550.jpg

 

Håper forøvrig at de har en god ekvivalent til mordecai som klasse. Jeg prøver stadig, men finner det vanskelig å gå bort ifra gunslinger.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...