Gå til innhold

Nytt Jane's-flyspill på vei (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visste jeg det ikke. De skal ødelegge enda en stor sim serie med arcade faenskap som de kaller "sim".

Dette blir arcade søppel i forhold til en ekte sim. Hvordan vet jeg? "For Xbox 360, PS3 og PC", nuff said.

 

Melking og utvanning av av kvalitetsmerkenavnet som var Jane's, ikke noe annet.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Dette blir arcade søppel i forhold til en ekte sim. Hvordan vet jeg? "For Xbox 360, PS3 og PC", nuff said.

Det eneste man egentlig trenger å vite er at "spillet inkluderer 30 forskjellige moderne fly." De færreste simulatorspill makter å ha med så mange fly i første utgave, særlig når det er moderne fly.

Lenke til kommentar

Det også ja :) Jeg gadd ikke lese lenger enn at det ble tilgjengelig på konsollene første gangen.

 

 

Redigert (eller kanskje moderert): Det betyr ikke at det automatisk blir ett dårlig spill, for all del, det kna være underholdende nok. Men å sette Jane's logoen på det blir like feil som å kalle trackmania en racing sim...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Når man skal selge spill som de "fleste" spiller, så nytter det ikke å øse på med masse greier som folk ikke orker sette seg inn i. Spiller selv FS-X som er et utrolig bra spill hvis man ønsker sette seg inn i en ordentlig sim.

 

Noe som er i mellom arcade og sim er derfor ønskelig. Spiller ikke fly spill som er arcade, ei gidder jeg sette meg ordentlig inn i flere fly sims.

Lenke til kommentar

AWESOME!! en god combat-fligth sim med moderne fly har man ikke sett på en stund, (HAWX tells ikke, da det er ikke en sim)..

 

I og med Xbox og PS3 blir du nok skuffet, blir nok en Hawx-style tenker jeg, noe som er underholdene nok, men Sim er det ikke, og også så langt fra Janes du kan komme.

Lenke til kommentar

AWESOME!! en god combat-fligth sim med moderne fly har man ikke sett på en stund, (HAWX tells ikke, da det er ikke en sim)..

 

I og med Xbox og PS3 blir du nok skuffet, blir nok en Hawx-style tenker jeg, noe som er underholdene nok, men Sim er det ikke, og også så langt fra Janes du kan komme.

hmm.. litt research bekrefter hva du sier :/. Jeg får kose meg med min gamle 'F22 Lightning 3', som er foreløpig det mest realistiske :(.

 

-frank

Lenke til kommentar

Det også ja :) Jeg gadd ikke lese lenger enn at det ble tilgjengelig på konsollene første gangen.

 

 

Redigert (eller kanskje moderert): Det betyr ikke at det automatisk blir ett dårlig spill, for all del, det kna være underholdende nok. Men å sette Jane's logoen på det blir like feil som å kalle trackmania en racing sim...

Er ikke alt som har kommet med Jane's-logo som har vært hardbarka sim da, feks. Jane's US Navy Fighters '97. Det var dog ikke like arcade som HAWX. Kunne godt tenke meg et realismenivå ala det JUSNF hadde. Ble en fin balanse for en som ikke liker ADHD-stilen til HAWX, men samtidig ikke orker å ta en pilotutdannelse for å spille et spill :p

Lenke til kommentar

Dessverre ja. Den jevne gamer har liten interesse i å sette seg såpass dypt inn i spillene.

 

Flysims kan læres,men det tar som du sier tid.Driver faktisk med en gammel sim nå "Microsoft flight simulator 2004"

 

Den er ikke så ille.Det er selvfølgelig ikke bare bare,men der har du moroa med flysims.

 

Men jeg må si at gode flysims er sjelden vare.Fks "Riseoflight" syntes jeg var noe skitt.

 

Kontrollene er helt jævlige og ikke realistiske i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Bare jeg some savner episke Falcon serien? Ingenting overgår det, det er det beste til dags dato.

 

Om du liker mer avanserte og kompliserte simulatorer kan DCS:Warthog være noe å prøve. Har installert det og skal prøve meg på det når jeg har pløyd gjennom mesteparten av den 800+ sider tykke manualen.

Lenke til kommentar

Bare jeg some savner episke Falcon serien? Ingenting overgår det, det er det beste til dags dato.

 

Om du liker mer avanserte og kompliserte simulatorer kan DCS:Warthog være noe å prøve. Har installert det og skal prøve meg på det når jeg har pløyd gjennom mesteparten av den 800+ sider tykke manualen.

 

DCS:Black Shark er også et alternativ. :p Men jeg er enig, der har du to spill som et spill med janes logoen på skulle kunne grupperes med. Eagle dynamics har forøvrig eldre sims som fremdeles er aktuelle også, Lock on.

 

Synes det er sjanseløst å bruke janes. La man denne utvikleren først død, bør man også la det være med det, og ikke pisse på hele merkenavnet, selv om ikke alt var 100% hardcore.

 

Er forøvrig mulig å justere ned realismen om du vill.

 

Fikk lyst til å spille Longbow 2 nå. Skal vi se, hvor la jeg den W98 maskinen :s

Lenke til kommentar

Snakker om å pisse på Jane`s - navnet ja ... Longbow 2 er etter min mening tidenes beste simulator, noensinne. Den kunne virkelig stresse en og lager skikkelig action, i motsetning til mange andre blodsimulatorer. Spesielt om natta, men alle lyseffektene, bruk av infrarødt sikte osv ... VIDEO

 

Elsker introene til Janes også. De turde å være litt ironiske :p

 

F-15 intro

 

Longbow intro

 

Longbow 2 intro

Endret av hardrock_ram
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har lenge lett etter en flightsim som jeg faktisk klarer å spille, som er en balanse mellom helt dumbed down og hardcore sim.

 

Spilte Joint Strike Fighter en del, passe blanding av frihet og støttehjul der. Liker spesielt dét at man selv velger ut mål og rolle sorti for sorti til oppdraget er løst i hver enkel krigssone.

 

Går vel an å håpe at dette blir noe i den duren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...