Gå til innhold

Spill Angry Birds på fem skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes egentlig det er litt rart at ingen skjermprodusenter har møtt markedet for flerskjermsoppsett med en skjerm hvor flere paneler er satt sammen i ett for å danne et flerskjermoppsett uten særlig mellomrom mellom panelene.

 

Se for deg 3 skjerms Eyefinity hvor du har 3 paneler i en ramme med 3 skjerminnganger og felles strømforsyning. Hadde denne kostet noe alá det 3 skjermer koster eller litt billigere hadde jeg vurdert den der sterkt forran å kjøpe separate skjermer.

Lenke til kommentar

Synes egentlig det er litt rart at ingen skjermprodusenter har møtt markedet for flerskjermsoppsett med en skjerm hvor flere paneler er satt sammen i ett for å danne et flerskjermoppsett uten særlig mellomrom mellom panelene.

 

Se for deg 3 skjerms Eyefinity hvor du har 3 paneler i en ramme med 3 skjerminnganger og felles strømforsyning. Hadde denne kostet noe alá det 3 skjermer koster eller litt billigere hadde jeg vurdert den der sterkt forran å kjøpe separate skjermer.

 

 

Mener å ha sett Nec ha noen skjermer eller TV'er med så og si ingen bezel. :hmm:

 

Disse fra Samsung er vel det som er det beste alternativet som jeg vet om iallefall.

 

Beste alternativ i forhold til rammene rundt vel og merke.

 

Prisen er helt hinsides!!!

Lenke til kommentar

seamlessdisplay lager skjermer med 2-8paneler i en ramme (hovedsakelig oem), de har ca 3mm stripe mellom paneler som står over hverandre men ingen stripe på panelene sidenav hverandre grunnet vinklingen.

 

medium_radius320_display.jpg

Minuset er jo at en 3x22" uten kant mellom kommer på nærmere 40k med moms etc.

Endret av cruzader
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...