Gå til innhold

AMDs planer for 2011 er lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo fint at AMD har planer for 2011, da ... med tanke på at vi er halvveis gjennom 2011 allerede.

C-serien og E2xx og E3xx ble faktisk lansert 4. januar i år.

 

A4, A6 og A8-seriene er ventet lansert om 19 dager. Alle seriene kommer i varianter for både stasjonære PCer og bærbare.

 

Bulldozer (FX-serien) er dessverre utsatt til september. (Planen var at den også skulle lanseres i slutten av juni)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig. HW.no sikter mot fjortisser som skal bruke konfirmasjonspengene på ny pc virker det som.

 

Så så, jeg vil ikke dra den langt. Hardware.no er sammen med PCWorld ikke de verste her. Det er bare det at man ønsker seg litt mer profesjonalitet fra de som skriver artikler om teknikk, data og hardware her til lands. Selv om de faktisk i de fleste tilfeller faktisk ikke er proffe.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg kan holde ut litt lenger med phenom II x6 jeg :p Hadde tenkt at den maskinen skulle ta over som server nå i juni, men det skjer tydeligvis ikke...

 

Har faktisk blitt imponert over hvor bra en Phenom II 1055T faktisk greier å skalere så lenge man benytter seg av riktige komponenter i maskinen. Med litt kraftigere ram og litt overklokking og et bra skjermkort er ytelsen absolutt grei i forhold til pris.

 

Sånn sett håper jeg virkelig at Amd sine kommende Bulldozer også sørger for å gi god ytelse og mulighet til å overklokkes greit til en overkommelig pris, sånn sett så vil det i alle fall sørge for at jeg fortsatt er en trofast kunde selv om ytelsen havner litt under.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hos meg så vil jeg tippe at ram og kankje skjermkort er flaskehalsen, men noen små oppgraderinger til her, så er det full oppgradering til bulldozer :) 1055T er en god cpu, er ikke det, men trenger en ny server, så da tenkte jeg at denne kunne ta over, da min gode gamle intel pentium 2 ikke klarer å dra det lenger..

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner meg på ...

Hva er det som får folk til å bli lojale kunder av den ene eller andre produsenten?

Er det ikke bedre å være kunde av den produsenten som til enhver tid lager de beste prosessorene/skjermkortene? Eller i hvert fall har den beste kombinasjonen av ytelse og pris?

Dere får ha meg unnskyldt, men jeg synes bare denslags "lojalitet" har noe pubertalt over seg.

 

Hilsen en som har vekslet mellom Intel, AMD (ATI) og Nvidia så lenge han har hatt datamaskiner (som er lenge), og som alltid har handlet det som han til enhver tid synes er det beste kjøpet, uavhengig av produsent.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner meg på ...

Hva er det som får folk til å bli lojale kunder av den ene eller andre produsenten?

Er det ikke bedre å være kunde av den produsenten som til enhver tid lager de beste prosessorene/skjermkortene? Eller i hvert fall har den beste kombinasjonen av ytelse og pris?

Dere får ha meg unnskyldt, men jeg synes bare denslags "lojalitet" har noe pubertalt over seg.

 

Hilsen en som har vekslet mellom Intel, AMD (ATI) og Nvidia så lenge han har hatt datamaskiner (som er lenge), og som alltid har handlet det som han til enhver tid synes er det beste kjøpet, uavhengig av produsent.

 

Om du siktet til meg så håper jeg at du la merke til at jeg skrev "Sånn sett håper jeg virkelig at Amd sine kommende Bulldozer også sørger for å gi god ytelse og mulighet til å overklokkes greit til en overkommelig pris".

Dvs jeg kjøper som regel den cpu'en som gir meg mest for pengene , men jeg skal ikke nekte litt for at jeg har et svakt hjerte for underdoggen Amd ( nettop fordi at uten amd så hadde Intel så og si hatt monopol...).

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...