Gå til innhold

Hva er ditt morsomste spilløyeblikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et av mine morsomste spilløyeblikk må ha vært i Knights of the Old Republic 2, da jeg hadde nedkjempet Visas og Jedi-mesteren min advarer meg mot å bli personlig involvert med henne.

 

Med påfølgende mulighet for svar fra min side: "Just because I saved her doesn't mean I'm going to go charging up her boarding ramp!" :)

 

EDIT: Hmm, har ikke noe eget opptak av sekvensen, som reglene tilsier at jeg må ha. Velvel, det får bli med historien. :)

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Mitt morsomte spilløyeblikk (med god margin) var i EoD-modden til BF1942 da vi prøvde å frakte en jeep ved å kjøre den inn i det store helikopteret. Midt oppe i luften begynner plutselig helikopteret å spinne vilt, med meg sittende i jeepen! Har dessverre ingen video, men jeg skal nok klare å oppdrive et par bilder som en kompis tok :)

Endret av Dash Fiss
Lenke til kommentar

Et av mine morsomste øyeblikk hadde jeg faktisk for ikke så lenge siden i Team Fortress 2.

 

Jeg var klassen sniper og det var min bitre motpart også. Hadde drept vedkommende 3 ganger på rad og var på min 4. for å få en "Domination". Idet jeg skyter vedkommende i hodet, så har vedkommende sluppet sin pil (jeg brukte skarpskytterrifla mens han brukte pil og bue). Jeg får at jeg dominater motparten og får ca. 0,1 sekund seinere en pil midt i skallen og lyden klinger over anlegget. "Revenge!" :)

 

Ble en litt artig diskusjon i chatten etterpå at det er kun TF2 dette kan skje og det dukket vel også opp en "TF2 <3" inni der og ;)

 

Har desverre ikke sekvensen på video, men var en artig liten hendelse der og da. Sikkert ikke like artig for leserne :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

og nei,du måtte ta med den jævla scenen med yuna og tidus som ler,grr den er så facepalm.

En av yndlings scenene er i FF spill.FF7 da cloud kler seg ut som en dame og får du don corneo til og velge deg håper han etter deg,ganske morsom.FF8 da Rinoa og Squall danser etter SeeD graduation og squall klarer ikke stepsa og han gir og rinoa tar han tilbake for og danse,ganske morsomme scener.

Lenke til kommentar

og nei,du måtte ta med den jævla scenen med yuna og tidus som ler,grr den er så facepalm.

En av yndlings scenene er i FF spill.FF7 da cloud kler seg ut som en dame og får du don corneo til og velge deg håper han etter deg,ganske morsom.FF8 da Rinoa og Squall danser etter SeeD graduation og squall klarer ikke stepsa og han gir og rinoa tar han tilbake for og danse,ganske morsomme scener.

En av få grunner til at jeg ikke ønsker FF7 remake er nok helt klart mye av den galskapen som var i FF7. Tror mye av det som f.eks crossdressingen, date med barret og Gold Saucer fort hadde endt opp med å bli kuttet ut helt noe som hadde ødelagt mye av opplevelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU

Jeg syntes det ganske morsomt hva jeg, på en måte, fikk på slutten Portal. Er redd for å spoile, men for dere som har spilt gjennom Portal snakker jeg om den brune, gode saken som dukker opp i menyen når spillet er rundet. Særlig etter hva den ble gjentatt som å være gjennom hele spillet.

Lenke til kommentar

Må vere då eg var 9 år og spelte The Curse of Monkey Island med fetterane mine. Hugsar då spesielt sekvensen då me møtte The Lost Welchman, var ikkje gamle guten, så synest han var "kul" og "mystisk" med tanke på utsjånaden hans og stemma hans, så ein kan seie at eg var litt redd han òg. Så me var ikkje så høge i hatten då han skulle ta oss med til den beryktande "Skull Island", men då me fyrst kom dit og fekk sjå sekvensen - herregud så me lo. Kanskje det var av lettelsen av at me var ganske redde eller rett og slett fordi den sekvensen er ganske så morosam :p

 

Her er sekvensen på youtube btw:

http://www.youtube.com/watch?v=TlBa1xyCx_4

Lenke til kommentar

Tankene går straks til da man spilte WoW. Spillet i seg selv var ikke gøy, men de endeløse og smått barnslige samtalene på VT mens man gjorde ditt og datt var helt magiske. Det var et raid en stakkars rogue, som alltid ble uthengt som en som aldri gjorde det bra med damene, KUN skrev ting som kunne tolkes "koffert" til hans disfavør. Humøret på VT var strålende allerede før dette og det hele førte til uendelige latterkramper hos mange av oss. Gud for noen setninger han presterte å skrive i chat'n. Uforglemmelig kveld. Burde vel begynne å ta opp noe, så man kunne deltatt her :)

Lenke til kommentar

Et av mine morsomste øyeblikk hadde jeg faktisk for ikke så lenge siden i Team Fortress 2.

 

Jeg var klassen sniper og det var min bitre motpart også. Hadde drept vedkommende 3 ganger på rad og var på min 4. for å få en "Domination". Idet jeg skyter vedkommende i hodet, så har vedkommende sluppet sin pil (jeg brukte skarpskytterrifla mens han brukte pil og bue). Jeg får at jeg dominater motparten og får ca. 0,1 sekund seinere en pil midt i skallen og lyden klinger over anlegget. "Revenge!" :)

 

Ble en litt artig diskusjon i chatten etterpå at det er kun TF2 dette kan skje og det dukket vel også opp en "TF2 <3" inni der og ;)

 

Har desverre ikke sekvensen på video, men var en artig liten hendelse der og da. Sikkert ikke like artig for leserne :p

 

Dette høres utrolig kjent ut.. Skjedde dette på Lokalen #5?

I så fall mistenker jeg at pil-og-bue mannen kan ha vært meg ;)

Lenke til kommentar

morsomste øyeblikk må ha vært i matrix online. en av guildene vi kriga mot skulle ha møte med sin "rase representant" (i dette tilfellet niobe spilt av en dev) men vi fant ut at vi skulle overhøre hva som ble sagt. vi kunne ikke gå inn i huset de hadde møte siden bare dems rase kunne komme inn, men vi fant ut at hvis vi so nær nok veggen kunne vi lese hva som ble sagt.

 

alle i guilden tok på seg stealthjakker (jakker som gir deg begrenset invisibility). en tulling i guilden vår klarte seff å snakke i public chatten istedenfor guildchatten. plutselig ser vi i chatten fra niobe "what are you guys trying to be, wallpaper?" vi snudde oss og ble nuka av niobe :S

 

morsomt å bli eid av selveste niobe. kult at matrix hadde devs som spilte som morpheus osv og hadde møter med sin faction. ble personlig griseeid av en agent etter å ha vært frekk (spilte som machine)

Lenke til kommentar

Det er vel en klassiker som går igjen: Worms på Amiga 1200. Vi var 3 stykker som spilte mot hverandre på en bane i Helvete. Jeg røk ut og så på de to andre. Ene kompisen min var selvsagt ned til sin aller siste worm og hadde ikke gjort det så bra.

 

"Se nå, se nå!!" Sa han når det endelig ble hans tur og skulle flytte worm'en til den perfekte posisjon, siden det var "do-or-die-time".

 

*BOOM!!"

 

Han gikk på en mine som tok nesten alt livet og sendte worm'en rett i skjærsilden med et pinlig lite "noooo!" og *sisssssh* Mens han bare måpte på skjermen, holdt jeg og kompisen min på å drepe oss av latter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...