Gå til innhold

Sniktitt: Gears of War 3 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
«The Digger» er et annet våpen med en noe morsom og utradisjonell mekanikk. Du skyter ut en slags mekanisk innretning som graver seg ned i bakken og sprenger ved fienden din

 

Dette ligner vel forsåvidt mye på et våpen fra Fracture (et spill som etter min mening hadde et stilig våpenarsenal), men virker som de har tatt litt inspirasjon fra N64-versjonen av Turok også?

Lenke til kommentar
En vellykket «spotting»-funksjon der du peker ut hvor en fiende er slik at dine lagkamerater får det opp på skjermen' date=' er svært nyttig, og legger til rette for godt samarbeidsspill der en peker ut hvor målet er for en annen som for eksempel sitter klar med bombekasteren.[/quote']

 

Litt av greia med Gears er jo å gjemme seg bak cover og overraske motstanderen med et hagleskudd i fjeset når han kommer. Spotting fungerer veldig bra I Battlefield, hvor kartene er store og det ofte er vanskelig å se snipere på lange avstander osv, men jeg tror ikke et spill som Gears vil ha glede av dette.

 

Nå har ikke jeg sett hvordan de har implementert dette i Gears, men om det er likt som i Battlefield er jeg skeptisk..

Lenke til kommentar

Deler Mala sine meninger her. Jeg spilte Gears of War i mange hundre timer online og ble egentlig aldri lei. Gears of War 2 fant til min store skuffelse plassen sin i hylla relativt fort. Jeg tviler på at det tredje i serien vil bli som det første, da det ville betydd å gjøre multiplayeren enklere (i form av mindre regler og modifikasjoner) fremfor mer avansert (flere våpen og regler).

 

Skal likevel ha det og spille det inn i 2012.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...