Gå til innhold

Anmeldelse: Nier (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjefskamper? Furevik kjører hardt på å unngå låneord. :lol:

 

Jeg trodde i likhet med mange andre at Nier var nok et middelmåldig tredjepersons actionsspill og jeg var ikke klar over at min kjære livspartner Square-Enix stod bak, etter å ha lest anmeldelsen skjønner jeg derimot at dette er rett opp min gate. God jobb av Furevik og en elendig jobb av markedsføringsavdelingen.

Endret av Spartakus
Lenke til kommentar

Sjefskamper er et legitimt ord, jeg bruker det søtt og stadig selv. Høres langt bedre ut en bosskamper i mine øyne, selv om jeg har litt problemer med å svelge "sistesjef", som jo da er en naturlig forlengning av sjefskamp.

 

Ellers er dette ett av de spillene som ikke har vært på radaren min i år og som nå seiler opp som en overraskende tittel. Blir vel et kjøp når det finnes i billighylla!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Wtf? Hvordan kunne jeg gå glipp av denne anmeldelsen? Hadde ikke hørt om spillet engang, hadde det ikke vært for artikkelen om ekstrainnholdet.

 

Blir definitivt å ta en titt når eksamensmaset er over....Selv om jeg har nok med SC2 beta atm:p

 

Sjefskamper er et legitimt ord, jeg bruker det søtt og stadig selv. Høres langt bedre ut en bosskamper i mine øyne, selv om jeg har litt problemer med å svelge "sistesjef", som jo da er en naturlig forlengning av sjefskamp.

 

 

Meh, bossfight! Prater man games så prater man games :p

 

Jeg høster ikke inn mats, jeg farmer dem!

Jeg maler ikke xp, jeg grinder! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...