Gå til innhold

Bayonetta med dato (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være ærlig synes jeg dette er litt for likt Devil May Cry...

Ta en titt på noen videoer, så vet dere hva jeg mener.

Jeg ser heller frem til Castlevania - Lords of Shadow.

Kanskje det kan bringe actionsjangeren til nye høyder?

Nå skal det jo nevnes at jeg ikke liker Devil May Cry-serien i det hele tatt.

Liker ikke stilen eller over-the-top moves slik de blir utført.

er vel kanskje smak og behag, men jeg liker bedre God of War of Ninja Gaiden(hittil).

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

lol,det er jo ingenting i nærheten av DMC da. Selv om de som laget DMC spillene vil ikke det bety at Bayonetta er kopi av DMC. Men jeg gleder meg noe sykt til Bayonetta kommer,og hvorfor? pga det er helt sykt fast hack n slash spill som kommer til og bli drittfett og ikke er i nærheten av DMC. Men gleder meg til Castlevania Lord of shadows jeg også.

Lenke til kommentar

Dette spillet er altfor japansk. Kommer til å floppe fullstendig utenfor Japan.

 

Klarte ikke mer enn 30 sekunder av en gameplay video pga den grusomme musikken og det kaotiske gameplayet.

 

Ninja Blade og God of War passer mye bedre oss i denne sjangeren. Og DMC forsåvidt.

Lenke til kommentar
Dette spillet er altfor japansk. Kommer til å floppe fullstendig utenfor Japan.

 

Devil May Cry serien er jo ganske så populær i Europa/USA, så hvorfor skulle ikke Bayonetta få den samme motakelsen?

Er jo nok av japanske-art og gamer fanatikere rundt om i vesten også, som skulle tilsi at spillet nok blir levedyktig her også.

 

Så vidt jeg vet er det større sjanse for at østlige spill overlever i vesten enn omvendt.

Lenke til kommentar

sær,hva er det som er så japansk med bayo da?forklar meg det.eid der ja. Alle som spiller innen sjanger har spilt DMC serien,det er jo bare flaut og si det hvis man ikke har spilt det.

 

tenkte jeg skulle bestille meg bayonetta fra play-asia.com,siden det er ute der,bare håpe det ikke er på jps hele spillet.

Lenke til kommentar

Hadde ikke DMC vært ute før Bayonetta kom kunne jeg vært enig med deg Ververv, men suksessen til DMC beviser at det er et marked for japanske spill, og når man først har smakt på alternativ en, så er det naturlig at flere vil smake på alternativ to også.

 

Heng litt på Kotaku.com, 1UP og lignende, så skal du se at både anmeldere som får testet det og er positive, og spillere som gleder seg er mange flere enn du skulle trodd.

Lenke til kommentar

DMC4 var da ikke noen altfor stor suksess her. Og som sagt, det er 10 ganger mer vestlig orientert enn Bayonetta når det kommer til grafikk, hovedperson og alt annet.

 

For den gjevne ikke-japaner er Bayonetta ikke annet enn kaos på skjermen. Når ikke engang Ninja Blade klarer å selge, enda det var omtrent en ren God of War kopi, bare med litt mer psyko japanske greier, så vil ikke dette klare det heller.

Lenke til kommentar

Bayonetta har en latterlig designet kjerring som skyter med armer og ben og det er altfor kaotisk. Og grafikk stilen er altfor rotete.

 

Jeg håper det blir en suksess jeg, men det vil det ikke bli.

 

Vi liker spill som God of war, Wolverine osv i denne sjangeren.

 

Det Castlevania spillet ser mer ut som det vi liker. Og med Dantes Inferno kommende også, som ser ut til å bli bedre enn GOW3 til og med, så ser jeg ikke mye håp for dette her.

Lenke til kommentar

DMC4 var da ikke noen altfor stor suksess her. Og som sagt, det er 10 ganger mer vestlig orientert enn Bayonetta når det kommer til grafikk, hovedperson og alt annet.

 

For den gjevne ikke-japaner er Bayonetta ikke annet enn kaos på skjermen. Når ikke engang Ninja Blade klarer å selge, enda det var omtrent en ren God of War kopi, bare med litt mer psyko japanske greier, så vil ikke dette klare det heller.

 

DMC4 syns jeg var helt sykt bra,mulighet for mere komboer enn DMC 1-3. Og kanskje fordi du syntes det er kaotisk er pga du klarer ikke og fölge med på all action.Du har nok ikke spilt X-blades, det er ganske fast action,til og med jeg slet med og fölge med. GOW og DMC, Wolverine er ganske ok tempo.

og lol,Ninja blade er ikke mye gow kopi,det ligner mer på NG,men hadde det värt på ps3 så ville jeg ha kjöpt det til min ps3.

 

Og hva er det som er så latterlig at ho bruker bena og håret da. Propt til de som faktisk tör og lage et spill som er litt utenom det vanlige men fortsatt har fete komboer. Synes det også er nice historie etter og ha sett trailer.

 

Og hvis folk ikke vet hvem som satt standarden for sjangern så er det DMC, GOw kom om ikke så altfor lenge etter,men ble bare mer populær. Er så drittlei at folk sier at alle hack n slash spilla er kopier, det bare sier hvor trangsynt folk er nemlig. Lær dere og se forskjellen på de forskjellige spillene individuelt og ikke sammenlign. Regned med at når castlevania kommer og dantes og Nier og darksiders kommer ut så vil alle reffere til GOW så.

Endret av trylle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...