Gå til innhold

Apple med produktslipp i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir den nok.

 

Er også nysgjerrig på hvilke andre ting som blir presentert, tenker spesielt på hva de evt har å si om det enorme datasenteret de nylig har bygget. Kraftig forbedret MobileMe kanskje? iTunes-streaming og/eller online lagring av brukernes iTunes-bibliotek? Økt satsning på tjenester relatert til Apple TV?

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Håper også på iOS 4.3 - iOS5 er det vel kanskje litt for tidlig til å håpe på? :)

Preview av nytt iOS har tradisjonelt dukket opp i slutten av april eller begynnelsen av mai... Ca. en måned før lanseringen av ny iPhone...

Tipper uansett det kommer endelig versjon av iOS 4.3.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med ryktene om en iPad 3 lansering til høsten? Er de reelle? I så fall må det innebære at iPad 2 kun er en mindre oppgradering?

 

Jeg kan ikke se for meg at Apple har klart å presse ut nok et konkuransedyktig produkt allerede, men samtidig klarer jeg heller ikke å se for meg at de tør selge en middelmådig iPad nå som konkuransen tilspisser seg. Dersom iPad 2 verken har høyere oppløsning, minnekortleser, USB, eller 1GB RAM, så tror jeg kanskje ryktene om iPad 3 kan stemme.

 

Jeg er veldig klar for å bli overrasket av hva de har funnet på. :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
selvsagt gi deg en fortløpende oppdatering om hva som skjer.

... noen ganger holder det med en oppdatering når det har skjedd, en dings lansering er ikke akkurat ski-VM.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...