Gå til innhold

Iphone 4 melder sin ankomst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Nexus One er gråimportert og ikke lansert i Norge, den vil aldri bli det heller.

 

At du ikke opplever den som dyr er en helt annen ting, dog er det vel den dyreste telefonen på det norske markedet hvis man ser bort ifra spesialtelefoner ment for et helt annet segment.

Lenke til kommentar

«De fleste»? Du mener «de fleste» som faktisk ender opp med å kjøpe en, antar jeg. De fleste kjøper faktisk ikke iPhone, og har ikke lyst på en heller.

 

Med «de fleste» mente jeg de som faktisk kjøper iPhone ja. At de som faktisk kjøper synes prisen er verdt det, uansett hva grunnen måtte være. Meg inkludert.

Lenke til kommentar

Kan ikke huske eksakt pris, men den lå mellom 4000,- og 5000,-

 

Gjorde det selv med Netcom, som da var det billigste alternativet. Var vel medium abonnementet som var det beste da.

 

Får se hvordan det blir når Netcom publiserer prisene i år. De lover jo noenlunde lik pris.

Lenke til kommentar

Noen som husker hvor dyr iPhone 3GS var når den kom da?

Hvor mye kostet den "billigste" løsningen? Tenker da på å binde seg og bryte abonnementet med engang? Hva lå total prisen på da for 1år siden for 3GS?

Totalpris for ett år blir så merkelig å liste opp ettersom det finnes tusenvis av abonnement. Tabloidene så jo sjansen til å bruke overskrifter om at iPhone kostet 13 000 pga høyeste totalpris ble det etter ett år. Det de ikke fikk med seg før senere i artikkelen var jo at man da kunne bruke så mye datatrafikk, ringeminutt, SMS og MMS man bare orket. Jeg vet man fikk 16GB for 1,- med iTalk Large og 899 for 32GB. Mer vet jeg ikke. Du kan sjekke netcom og telenor nå, tror helst bare prisene har blitt høyere siden i fjor på denne tida. Å kjøpe for så å bryte har hvertfall blitt dyrere enn når 3GS kom.

 

Nå kan en jo kjøpe Antenn-aid for iPhone 4, så da skal ikke antenne problemene være i veien for et godt kjøp :thumbup:

Utrolig stygg! Skal selv ha bumper, men hvis bumperen forsvinner, så kjøper jeg heller noe gjennomsiktig tape om jeg opplever problemer/om det ikke har blitt fikset.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

«De fleste»? Du mener «de fleste» som faktisk ender opp med å kjøpe en, antar jeg. De fleste kjøper faktisk ikke iPhone, og har ikke lyst på en heller.

Det er faktisk solgt 400 000 iPhoner i Norge, så man kan nesten si "de fleste".

 

400000 telefoner er ikke 400000 kjøpere. Husk at telefoner lett går i stykker, og at Apple har en lei tendens til å få forrige generasjon til å virke fullstendig utdatert (noe 1. og dels 2. generasjon var allerede ved lansering).

Lenke til kommentar

400000 telefoner er ikke 400000 kjøpere. Husk at telefoner lett går i stykker, og at Apple har en lei tendens til å få forrige generasjon til å virke fullstendig utdatert (noe 1. og dels 2. generasjon var allerede ved lansering).

Jeg må rette meg. Det finnes cirka 400 000 iPhoner i drift i det norske mobilnettet.

 

Å kjøpe for så å bryte har hvertfall blitt dyrere enn når 3GS kom.

 

Hvor har du det fra? Nå sier jo Netcom selv at prisene skal bli som da 3GS kom ut.

 

Ellers er jeg enig i plasteret, det var bare litt morsomt etter all omtalen ang. antenneproblemene.

 

Finner ikke kilden.

Lenke til kommentar

«De fleste»? Du mener «de fleste» som faktisk ender opp med å kjøpe en, antar jeg. De fleste kjøper faktisk ikke iPhone, og har ikke lyst på en heller.

Det er faktisk solgt 400 000 iPhoner i Norge, så man kan nesten si "de fleste".

 

Ha ha, digger det argumentet. Snu litt på det, f.eks. hvor mange Nokiaer er det solgt i Norge de siste 15 åra - tror det er ganske mange millioner. Det betyr likevel ikke at alle disse er i bruk. Det finnes fakisk flere typer eplefon.

Lenke til kommentar

«De fleste»? Du mener «de fleste» som faktisk ender opp med å kjøpe en, antar jeg. De fleste kjøper faktisk ikke iPhone, og har ikke lyst på en heller.

Det er faktisk solgt 400 000 iPhoner i Norge, så man kan nesten si "de fleste".

 

400000 telefoner er ikke 400000 kjøpere. Husk at telefoner lett går i stykker, og at Apple har en lei tendens til å få forrige generasjon til å virke fullstendig utdatert (noe 1. og dels 2. generasjon var allerede ved lansering).

Hehe, for noen tullepåstander :D

1. Er det ikke målet til enhver mobilprodusent å få tidligere modeller til å virke utdatert? Er det ikke det som driver salget av nye modeller?

2. Apple lanserer én ny modell i året, det skulle da bare mangle at en ny modell ikke vil få enkelte ting ved den forrige til å virke utdatert.

3. Apple er flinkest i klassen når det gjelder å gi omfattende gratis softwareoppdateringer til brukere av eldre telefoner. Brukere av 3 år gamle iPhone kjører i dag med iPhone OS 3.1, som inntil for få uker siden var nyeste versjon av iPhone OS (nå kalt iOS).

4. 1. og 2. generasjon iPhone hadde neppe snudd smarttelefonmarkedet på hodet slik de gjorde, dersom de hadde vært fullstendig utdatert ved lansering. Både CPU, GPU, skjerm og touchteknologi var "state of the art" ved lansering. Påstanden din faller pladask på sin egen urimelighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...