Gå til innhold

Hvis størrelsen teller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksempelvideoen avslører elendig kvalitet. Hakking og horrible farger.

 

For øyeblikket er 21 pund = 204,81 kr. Dvs at mva og fortollingsbebyr kommer i tillegg slik at totalprisen inkludert frakt blir drøyt 350 kr. Vent heller til valutakursen svinger prisen under 200 kr slik at man slipper mva og fortollingsgebyret. Ps. Det er tollvesnets valutakurser på fortollingsdagen som gjelder.

Lenke til kommentar

Hmm. Har en liten plan om å feste et kamera på kroppen, for så å ta ei skikkelig fyllekule. Tenkte egentlig på et GoPro HD, men dette er jo et relativt greit alternativ (siden det er billig). Kan jo kanskje til og med stjele knappeideen til Simon. :p

 

Edit: Der var det betalt! Satser på å slippe toll. :p

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Altså; man kan filme i 60 minutter... Hva er det som avgjør dette? Lagringskapasiteten, batterikapasiteten eller opptakskvaliteten? Ser at det følger med et minnekort på 2GB, men at den støtter opptil 8 GB - det betyr at man da kan filme i 4 timer? Eller er det fortsatt strømtomt etter 60 min? Og når er det man kan filme maks lengde, er det da snakk om en lavere oppløsning?

Lenke til kommentar

Det lønner seg å sjekke prisene først, Zoombits pleier å kjøre dette regelmessig på tilbud.

£35 villedende pris, men kun £21 dersom man bruker promokoden "DVRfunm". Frakt er inkludert.

Jeg har selv kjøpt dette, men har ikke rukket å teste det ennå. Kanskje jeg får tid i ferien?

 

 

HVIS Zoombits er til å stole på, kan man kjøpe dingsen (uten SD-kort) for £ 15kommanoe << 200 NOK. Med promokoden til Frobe, tusen takk!

 

Ser ut til at de er utsolgt for den billigste modellen :(

Noen som aner om de får inn igjen? eventuelt andre butikker som selger de såpass billig?

Lenke til kommentar

Det lønner seg å sjekke prisene først, Zoombits pleier å kjøre dette regelmessig på tilbud.

£35 villedende pris, men kun £21 dersom man bruker promokoden "DVRfunm". Frakt er inkludert.

Jeg har selv kjøpt dette, men har ikke rukket å teste det ennå. Kanskje jeg får tid i ferien?

 

 

HVIS Zoombits er til å stole på, kan man kjøpe dingsen (uten SD-kort) for £ 15kommanoe << 200 NOK. Med promokoden til Frobe, tusen takk!

 

Ser ut til at de er utsolgt for den billigste modellen :(

Noen som aner om de får inn igjen? eventuelt andre butikker som selger de såpass billig?

Jeg kjøpte ett for morro skyld, og det er virkelig spektakulært dårlig, selv for den prisen....

Lenke til kommentar

Fikk mitt i posten litt for sent til at jeg fikk det med meg til Trænafestivalen - men har tatt et par testklipp, som ser helt ok ut til mitt bruk (som er å ta seg ei skikkelig fyllekule med kamera på, just because I can). Kan laste opp et par klipp om et par dager, når jeg ikke sitter på Mobilt Bredband...

 

Edit: ser forøvrig ikke ut som om det er mye til 30 fps, Cinema Tools anslo fpsen til å være ca. 8,8 (etter konvertering til ProRes i MPEG Streamclip). :|

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...