Gå til innhold

Se Android kjøre på Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tss, det er da motsatt. Burde heller kjørt iPhone OS 4.0 på en HTC-telefon eller noe sånt. Er jo hardware iPhone skofter på. (lite minne, batteri og dårlig kamera)

 

Iphone OS er jo veldig lukket, og flere idiotiske løsninger. Så det er nok ikke bare hardware som er dårlig der.

 

Konklusjonen: Iphone - både HW og SW - er ubrukelig for noen som vil ha noe mer enn et fancy leketøy ;)

Lenke til kommentar

Er nok mange som gjerne ville kjørt Android på iPhonen sin ja. Morsomt å se når de kjøper iPhone og ikke engang har et forhold til iTunes fra før :cool:

Ja, nesten like morsomt som å se når folk kjøper Android-telefoner og finner ut at de er utestengt fra å kjøpe apps på Android Market... :p

Lenke til kommentar

Ah, uten mulighet til å KJØPE apps ja.. misforstod den litt.

Tenkte ikke over at det er en "betal-apps-mulighet" også :p

 

Men, har selv kjøpt apps for min Hero, dog ikke fra Android Market, men fra en annen leverandør som selger apps via nettet, også synkroniserer man programmet på telefonen når man logger på en konto.. funker flott det :)

 

Så, muligheten er der uansett.

Lenke til kommentar

iPhone er ubrukelig, fancy leketøy? Hallo, få hue opp fra DOS og oppdag at iPhone er en suksess uten sidestykke, selger i bøtter og spann og har millioner av brukere over hele verden, det er et enormt antall apps, osv osv. US Army skal visstnok utstyre soldater med iPhone og en "killer" app. Jada, helt ubrukelig, fancy lektøy. Det er jo ingen av oss millioner brukere som skjønner hvor dumme vi er, at vi faktisk bruker et leketøy. Jeg er så gammel at jeg husker at GUI var et leketøy, jeg. Det var DOS som var "ordentlig" elektronisk databehandling.

Lenke til kommentar

Det om et produkt selger mye eller ikke er ikke bare avhengig av kvaliteten på produktet. En ting som har mye mer å si er markedsføring, og der er Apple sinnksykt flinke! Og den dos-kommentaren din er bare helt unødvendig. Angående GUI så finnes det idag konkurrenter som er bedre enn Iphone. Ta f.eks HTC sine Android 2.1 telefoner. Der kan en selv velge om en skal ha snarveier til programmer, widgets, mapper osv på skrivebordet. Iphone OS er jo også et veldig lukket OS, imotsetning til Android som er helt åpent. Iphone mangler jo også støtte for blant annet Flash, multitasking (jeg vet det kommer til de nyeste, men per i dag har de det ikke), en blir også låst til Itunes og den mangler støtte for filformater som f.eks .ogg, Flac osv. Så da er kanskje ikke så rart at seriøse brukere ser på den som "et fancy leketøy". Du har også mye større utvalg av modeller blant Android-telefonene, og mange av de er også bedre enn Iphone (AMOLED-skjerm, høyere oppløsning, bedre kamera, osv osv osv). Jeg skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal forsvare Iphone/Apple i alle slags sammenhenger. Det er bare innse det at det finnes like gode, og kanskje bedre alternativer der ute, og at økt konkurranse og folk/produsenter som går nye veier (f.eks lager Android for Iphone) er til stor fordel for oss forbrukere.

 

(Ps. Jeg har vært Macbruker i over 3 år nå)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

iPhone er ubrukelig, fancy leketøy? Hallo, få hue opp fra DOS og oppdag at iPhone er en suksess uten sidestykke, selger i bøtter og spann og har millioner av brukere over hele verden, det er et enormt antall apps, osv osv. US Army skal visstnok utstyre soldater med iPhone og en "killer" app. Jada, helt ubrukelig, fancy lektøy. Det er jo ingen av oss millioner brukere som skjønner hvor dumme vi er, at vi faktisk bruker et leketøy. Jeg er så gammel at jeg husker at GUI var et leketøy, jeg. Det var DOS som var "ordentlig" elektronisk databehandling.

 

Haha, jeg vil gjerne se deg hoste opp en troverdig kilde på den uttalelsen der. Noe sier meg at det er "relativt" usannsynlig at en hærstyrke vil utstyre soldatene sine med en mobil med pianolakkdesign og fast batteri. At Saddam kjøpte PS2 for å utvikle masseødeleggelsesvåpen var mer sannsynlig...

 

Edit: For orden skyld, så mener jeg ikke at Iphone er totalt ubrukelig. Det er en ok telefon for de som vil ha et produkt som er lett å bruke, ser fancy ut og fungerer "ut av esken". Men den er og blir et moteprodukt som tilbyr mindre funksjonalitet enn mange konkurrerende produkter, og at den selger så voldsomt mye er nok mye takket være Apples fokus på trendy design og markedsføring. Og at mange foretrekker form over funksjon er jo ikke akkurat nytt...

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

iPhone er ubrukelig, fancy leketøy? Hallo, få hue opp fra DOS og oppdag at iPhone er en suksess uten sidestykke, selger i bøtter og spann og har millioner av brukere over hele verden, det er et enormt antall apps, osv osv. US Army skal visstnok utstyre soldater med iPhone og en "killer" app. Jada, helt ubrukelig, fancy lektøy. Det er jo ingen av oss millioner brukere som skjønner hvor dumme vi er, at vi faktisk bruker et leketøy. Jeg er så gammel at jeg husker at GUI var et leketøy, jeg. Det var DOS som var "ordentlig" elektronisk databehandling.

 

Haha, jeg vil gjerne se deg hoste opp en troverdig kilde på den uttalelsen der. Noe sier meg at det er "relativt" usannsynlig at en hærstyrke vil utstyre soldatene sine med en mobil med pianolakkdesign og fast batteri. At Saddam kjøpte PS2 for å utvikle masseødeleggelsesvåpen var mer sannsynlig...

 

Edit: For orden skyld, så mener jeg ikke at Iphone er totalt ubrukelig. Det er en ok telefon for de som vil ha et produkt som er lett å bruke, ser fancy ut og fungerer "ut av esken". Men den er og blir et moteprodukt som tilbyr mindre funksjonalitet enn mange konkurrerende produkter, og at den selger så voldsomt mye er nok mye takket være Apples fokus på trendy design og markedsføring. Og at mange foretrekker form over funksjon er jo ikke akkurat nytt...

Jeg har flere ganger etterlyst disse fantastiske funksjonene som iPhone ikke har, så langt uten å få noe vettugt svar.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...