Gå til innhold

Razer frir til de venstrehendte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en kommentar på lengden og innholdet av "nyheten". Den hører mer hjemme i en liten tekstboks på siden av forsiden eller som en tweet (eller rullende infoband) enn som en artikkel med egen side og stort bilde på forsiden.

 

IMHO er det unødvendig å bruke en plass på forsiden og lage en hel artikkel for en notis.

 

EDIT:

Det samme mener jeg også gjelder:

"Kritisk hull i Windows Virtual PC"

"Numerisk tastatur fra Targus"

"Testkjør IE9"

"Twitter blir mer fleksibel"

"Fermi blir tilgjengelig i april"

"Silverlight 4 RC klar"

osv.

 

 

Ca halvparten av alle artikler som er på forsiden kunne blitt forkortet til en tekstboks med 200-300 tegn og linker til kilder.

Det journalistiske arbeidet som er lagt ned i disse er minimalt, og innholdet kvalifiserer bedre som en notis enn som en artikkel. Notisene kan derimot være veldig interresante og nyttige.

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

"Rett-hendt" aka venstre-hendt her. :p

Totalt unødvendig søppel, er venstrehendt og bruker vanlig høyrehendt mus uten problem, kan bruke både venstre og høyre som jeg selv ønsker, men for de med fetish for kun venstre så er det jo en god nyhet da :) Såg ut som noen kvasse speccs på den, men er fortsatt storfornøyd med ms sidewinder musa.

 

Litt enig med GullLars oppforbi om at dette er twitter nyheter, bare som en notis, så kunne jeg fått det som en RSS feed på mitt G15 i lcd skjermen :>

 

Lefty out!

Lenke til kommentar

Mus for venstre eller høyre hånd er en vanesak, dessuten finnes det nok av symmetriske muser. Jeg har i alle år brukt musen i høyre hånd og det har aldri vært et problem for meg, selv om jeg skriver med venstre. F.eks. sakser for venstrehendte klarer jeg ikke bruke. At noen absolutt skal ha alt speilvendt skyldes nok at de har vendt seg til det, trolig fordi foreldre/skole/andre har observert de med blyant i venstrehånden og dermed gitt de saks, bestikk, mus og til og med instrumenter som er speilvendt. Dette synest jeg rett og slett er trist.

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen nettbutikker med planer om å ta inn denne da?

 

Ikke sett den i norge enda. Den er ikke engang til salgs via Razors europeiske webshop engang, utsolgt visstnok, mens finns i asia/america.

 

Merkelig at ingen av de store har laget en venstrehåndsmus før.

 

Det er jo trossalt en go del venstrehendte der ute, og første man ut med et brukbart produkt, får jo så å si monopol på disse.

 

 

 

Og da ser man bort fra svikervenstrehendte :p Som bruker høyrehånda.. Like ille som folk som bytter dialekt når dem flytter rundt i landet. Har noen hørt noe dummere enn en nordlæning som har lagt om til søring (æ e norlæning sjøl)...

 

hehe. Siden pesteparten at de foregående posten i denne tråden har vært tull og tøv, så måtte jeg avslutte min egen post med det samme. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...