Gå til innhold

Blu-ray uten dilldall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Pussig utvikling. Tidligere var det jo (såvidt jeg husker) slik at om man ville ha noe pent, no-nonsens noe med god kvalitet til en forholdvis beskjeden pris så var det Cambridge man skulle investere i. Nå selger de en Blu-Ray-sak til 3 ganger prisen enkelte andre spillere av akseptabel kvalitet koster. Er det noe som er voldsomt forskjellige fra Cambridge sin BluRay og f.eks. Sony sin?

Lenke til kommentar

Nå er det første gang for Cambridge at de lanserer blurayspiller, synes alle slike "first-time-relaser" ender med en stiv pris.

Skal ikke se bort i fra at de kanskje kommer med en billigere modell eller prisen dropper, til neste år.

Men at Cambridge lager pene produkter er det ingen tvil om.

Har tenkt tanken på å kjøpe en ny stereoforsterker og da er Cambridge klar favoritt.

Lenke til kommentar
Men at Cambridge lager pene produkter er det ingen tvil om.

Har tenkt tanken på å kjøpe en ny stereoforsterker og da er Cambridge klar favoritt.

 

Jeg har ikke hørt så mye på Cambridge-forsterkerne, så jeg vet ikke hvor bra eller lite bra det er, men når min loslitte Ken wood 60watter tar kvelden blir det stor mulighet for at jeg sniker meg til å høre på Cambridge. Hvem vet, det kan kanskje fungere godt sammen med Aduio Pro Black Diamond.

 

På PCen har jeg derimot en Tandberg Troll (2*25w) og noen gamle B&O høyttalere fra syttitallet. Vi får se hvor lenge disse holder...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...