Gå til innhold

Spotify også til Nokias smarttelefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjører i bakgrunnen

På S60-mobiler er det ingen problem å kjøre programmer i bakgrunnen. Med andre ord kan du gjøre andre ting på mobilen mens du hører på Spotify, noe du ikke kan på Iphone.

 

Heldigvis for oss som har jailbreaket iPhonen vår, kan vi omgå dette, og også få till multitasking. :)

Lenke til kommentar

Videoen viser en E66, som ikke har trykkskjerm, men etter alt å dømme blir Spotify også tilgjengelig på Nokias smarttelefoner med trykkskjerm (S60 5th Edition).

 

Betyr dette at telefonen som vises har s60 5th edt. Eller at kun Nokia telefoner med denne utgaven av S60 virker, mens S60 3rd edition ikke vil fungere?

Lenke til kommentar

Dette blir bra :)

 

Skjønner forresten godt at de lanserte til iPhone (og Android) først i og med at mange nyheter i forbindelse med iPhone blir blåst opp av media overalt. Spotify til f.eks. Nokia hadde aldri i verden fått forsiden på nettsteder som VG, Dagbladet og mange mange andre steder som vanligvis ikke slår opp mobil- eller teknologinyheter selv om f.eks. en Nokia-applikasjon rent teoretisk angår langt flere mennesker enn en iPhone-applikasjon.

 

Media har som kjent en merkelig tendens til å gi gratisreklame til iPhone og gir dermed iPhone en spalteplass som ikke står i forhold til utbredelsen blant folk i det hele tatt (se bare hvordan Android-versjonen knapt nok nevnes i mange nyhetssaker om Spotify til mobil selv om den ble sluppet samtidig som iPhone-versjonen).

 

Så å slippe til iPhone først er veldig bra reklame for Spotify rett og slett siden de da får maksimal medieomtale.

 

Krysser fingrene for at det dukker opp en versjon som funker på Nokia 5800 rimelig raskt :)

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar

Sånt rent teoretisk spørsmål:

Har flere ganger brukt internett på PCen gjennom mobilnettet over bluetooth. Er det mulig å gjøre det motsatt vei?

Isåfall; Koble mobilen via bluetooth til PCen (som er koblet til Internett) bruke Spotify på mobilen. Er dette mulig å gjøre?

(Drit i at man bare kan bruke Spotify på PCen og/eller bruke WiFi direkte på telefonen)

Lenke til kommentar

Nicenice! Det kommer nok egen versjon til S60v3, og egen versjon til S60 5th ed. Selv bruker jeg faktisk ikke mobilen til så mye musikk som fø, ettersom jeg er ferdig med studier og stort sett kjører bil når jeg kommer meg rundt framfor å sitte på bussen. Likevel, det kan nok godt hende at jeg kjøper meg et premium, såfremt det går på samme konto (maskinen min OG telefonen).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...