Gå til innhold

Windows 7-grensesnitt i Vista


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde grensesnittet var ett av salgsargumentene for Windows 7.. skyter de seg ikke litt i foten ved å gjøre det tilgjengelig for Vista-brukere også?

 

 

Jeg kan ikke helt det store poenget med denne oppdateringen.

 

De eneste Windows 7 programmene jeg har sett som bruker ribbon er Paint og Wordpad. Ikke akkurat programmer som har problemer med for mye rot i det vanlige grensesnittet.

 

Poenget er vel at man skal kunne utnytte denne flotte nye funksjonaliteten i nye programmer uten at disse bare vil kunne brukes på Windows 7?

Lenke til kommentar
Poenget er vel at man skal kunne utnytte denne flotte nye funksjonaliteten i nye programmer uten at disse bare vil kunne brukes på Windows 7?

 

Office 2007 bruker ribbon og fungerer både på XP, Vista og 7. Mener også at PerfectDisk bruker en type ribbon.

 

Men det kan jo være at dette gjør det enklere for andre utviklere å lage ribbon menyer i deres programmer.

Lenke til kommentar

Sitter fortsatt med gode gamle grå Windows classic-theme, og det er vel blandt det aller første jeg endrer til på alle nye installasjoner. Jeg vil holde mitt fokus på hva JEG driver med INNE I programmene, ikke ramma rundt. Jeg har heller ikke lys blå gradient rammer på tv og pc-skjermene mine. Vel, så lenge det er en option man kan velge uten å måtte installere annet tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...