Gå til innhold

Smartere multikunstner fra Logitech


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra det er RF, at ikke RF er vanligere for fjernkontroller er veldig underlig. Dog synes jeg Logitechs fjernkontroller har vært litt trege, og dessuten er den dyr, til den prisen kan man bruke en mobil, en liten pc-enhet, minbærbar eller annet, som er langt mer fleksibelt, og neppe særlig dyrere.

 

AtW

 

Enig i at den er alt for dyr. WAF og brukervennlighet for minibærbar er heller tvilsomt da.

Lenke til kommentar
Bra det er RF, at ikke RF er vanligere for fjernkontroller er veldig underlig. Dog synes jeg Logitechs fjernkontroller har vært litt trege, og dessuten er den dyr, til den prisen kan man bruke en mobil, en liten pc-enhet, minbærbar eller annet, som er langt mer fleksibelt, og neppe særlig dyrere.

 

AtW

 

Enig i at den er alt for dyr. WAF og brukervennlighet for minibærbar er heller tvilsomt da.

 

Si ikke det, brukervennligheten blir jo etter hvordan man setter det opp selv, men en minibærbar (nå tenker jeg typisk en med touch-skjerm, og gjerne uten tradiskjonelt tastatur), er den største av eksemplenene jeg nevnte, man har varianter nedover i størrelse (UMPC og videre ned helt til mobil)

 

AtW

Lenke til kommentar

Ja, det var det jeg så (etter) med en gang - den har fått fire fine fargeknapper for flere fordelaktige, forvalgte funksjonstaster. Selv utenfor de programmene man har der man trenger fargeknapper, er det en fordel å ha fire knapper som man kan programmere til snarveier.

 

Prisen, derimot. Oy vey.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...