Gå til innhold

Packard Bell med nye Nett-PC-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer overpriset, tildels ubrukelig "søppel". Huff....

 

Ellers ingenting å juble over om de dytter vanlig A64 i en netbook. Med mindre Neo har er en rework av A64, noe jeg vil anta. Om Neo er en fysisk mindre og mer strømgjerrig utgave av A64 vil jeg tro den støtter x86-64 som betyr at den er den første netbooken med 64bits CPU?

 

Nå kjenner jeg dog ikke til Neo desverre.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Mer overpriset, tildels ubrukelig "søppel". Huff....

 

Ellers ingenting å juble over om de dytter vanlig A64 i en netbook. Med mindre Neo har er en rework av A64, noe jeg vil anta. Om Neo er en fysisk mindre og mer strømgjerrig utgave av A64 vil jeg tro den støtter x86-64 som betyr at den er den første netbooken med 64bits CPU?

 

Nå kjenner jeg dog ikke til Neo desverre.

 

EHM?

 

Fulgt med.

 

A64 singlecore 1000 mhz > atom 1600 mhz.

med opp til 7 ganger raskere, lavere TPD, noe å juble over, faktisk JA!

Via nano er vell heller beste cpu'n sånn sett, eneste fordelen med atom er at den er veldig billig å produsere, men ikke å kjøpe.

Jeg ville valgt neo løsninga å fått med ett bra 780G chipset ;)

 

a64 er dyrere å produsere enn atom, men veldig mye raskere, også at man får veldig bra chipset ca 20-30% raskere enn nyeste intel IGP aka G45 med rask cpu.

 

Liten jubel her, ikke at PB kommer ut med det, nedtur.

Lenke til kommentar

Du mangler/feilplasserer noen spørsmålstegn og slik i harseleringen din, samt at du går glipp av det jeg sier om at jeg ikke har kjennskap til den og artikkelen gir misvisende og mangelfull informasjon om den.

 

Har Neo 7 ganger bedre ytelse enn hvilken atom? Og lavere TDP enn 2W? Siden du kjenner Neo kan du sikkert svare på i samme slengen om den da støtter/innehar x86-64 samt litt annet som artikkelen anntyder.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
*snip*

Siden du kjenner Neo kan du sikkert svare på i sammel slengen om den da støtter/innehar x86-64 samt litt annet som artikkelen anntyder.

 

Kanskje du kan gå inn på www.google.com og søke etter følgende:

amd neo wiki

 

Se om du finner ut noe som ER SINNSYKT OPPLAGT.

 

Ellers:

test1 generell dilldall test som burde fortelle hvor i skauen treet står:

http://news.cnet.com/8301-17938_105-10216940-1.html

test2 pcworld tester hp sin implementasjon:

http://www.idg.no/pcworld/tester/pcogskjer...ticle131889.ece

 

pcworld testen sier det som behøves å sies:

Dyrt leketøy.

Lenke til kommentar

DarkSlayer mm.:

Slakk litt på de slitsomme fjortissvibbene.

 

Slik du legger det frem kan vi legge ned forumet og holde oss til google. Dette er et diskusjonsforum og i denne kategorien diskuterer man artikler med innhold og manglende innhold. Samt at påståelige bedrevitere sikkert ikke har vondt av å svare på enkle spørsmål uten å spytte google på veggen ;) Og nei, ingenting av det er opplagt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Kjøpte selv en Packard Bell dot.net 3G-sak. Kundestøtte fra Packard Bell i Norge er fullstendig lavmåls. Det er klin umulig å få noe som helst svar på noe derfra. Jeg kommer absolutt aldri til å kjøpe noe Packard Bell-greier igjen! Fraråder alle på det sterkeste mot den leverandøren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...