Gå til innhold

Microsoft får Web-applikasjonsplattform


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*sukk*

er det bare meg eller er "hardware" veldig tyntflytende for tiden?

 

Ikke en kjeft på hw bryr seg om enterprise utviklingsmiljø, hvertfall ikke MS sine.

 

Last ned, test, og kommenter litt på dette om det er så interessant istedet for å "klip/lim" fra whatever plass kun for å fylle opp uke/dags-kvoten for innlegg.

Lenke til kommentar

Snakk for deg selv.

 

Jeg syns akkurat denne artikkelen var veldig interessant, og da den ikke hadde dukket opp i noen av rss-feedene mine ville jeg ikke funnet ut dette hvis hw ikke hadde rapportert på det.

 

Det er forskjell på en nyhetsnotis, som dette er, og en utfyllende artikkel. Og HW bør ha begge deler.

 

Siden programmer.no eller hva det nå het ikke eksisterer lenger så må slike artikler havne på hw.

 

-C-

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
*sukk*

er det bare meg eller er "hardware" veldig tyntflytende for tiden?

 

Ikke en kjeft på hw bryr seg om enterprise utviklingsmiljø, hvertfall ikke MS sine.

 

Last ned, test, og kommenter litt på dette om det er så interessant istedet for å "klip/lim" fra whatever plass kun for å fylle opp uke/dags-kvoten for innlegg.

 

Enig, så enig. Nivået er utrolig labert. Men så har aldri Hardware i mine øyne vært noe annet enn en "nettblekke produsert på gutterommet".

 

Werner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...