Gå til innhold

Last ned ny Chrome beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..og en mulighet til å dra en fane ut på skrivebordet slik at det opprettes et helt nytt nettleservindu.

 

den funksjonen har vært tilstede ganske lenge nå.. så lenge jeg har brukt Chrome, så har jeg hatt muligheten til å gjøre akkurat det der.

 

Derimot savner jeg extensions som alle de andre nettleserne har mulighet til.

Lenke til kommentar
Å rive løs faner har da vært mulig siden dag 1.. Hva er nytt ved dette i siste beta?

 

Dårlig beskrevet i artikkelen, men det er faktisk en ny funksjon for å stable faner, f.eks ved å dra en flik til høyre på skjermen vil den dekke høyre halvdel, mens man kan dra en annen flik til venstre for å dekke venstre halvdel. Drar man fliken til toppen av skjermen blir den nye fliken maksimert.

Les mer her...

Endret av oslo72
Lenke til kommentar

Har lekt litt med Chrome siden den kom ut, men oppdaterer den seg selv på noen måte, eller må jeg kjøre nye innstaleringer når jeg føler for det? Og vil den da vasle meg om en ny versjon?

 

 

Ja google chrome oppdateres automatisk, bare sjekk det på instillinger under "om Google Chrome så forteller den om du har oppdatert versjon

Lenke til kommentar
Har lekt litt med Chrome siden den kom ut, men oppdaterer den seg selv på noen måte, eller må jeg kjøre nye innstaleringer når jeg føler for det? Og vil den da vasle meg om en ny versjon?

 

 

Ja google chrome oppdateres automatisk, bare sjekk det på instillinger under "om Google Chrome så forteller den om du har oppdatert versjon

 

ypperlig, da lærte jeg noe nytt i dag og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...