Gå til innhold

Nå kan du få Google-kalender på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å få kalender gjør du den samme fremgangsmåten som jeg henviste til på linken over, bare velger kalender i stedet for kontakter og database setter du til: calendar

 

Men jeg får ikke til å synce alle kalendere kun hovedkalenderen.

 

Takk funker bra..

Litt merkelig at Google skriver i sin "guide" for Symbian S60 3rd Edition:

"Note: You will see a list of all content types that your phone can synchronize; however, currently Google Sync only supports Contacts."

Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at Google sync klarer å synke flere kalendere enn hovedkalenderen, utrolig kjedelig, så da prøver jeg heller ut NuevaSync, har hørt at dem støtter dette...

 

Det står at en skal kunne synkronisere opptil 5 kalendere da, men men...

 

 

Edit:

NuevaSync funka fett det, enkelt å velge hvilke kalendere en kan synke med også. Tar litt tid å laste ned alle kontaktene og kalenderoppføringa over 3G men men :p

Endret av picatta
Lenke til kommentar
Ser ikke ut til at Google sync klarer å synke flere kalendere enn hovedkalenderen, utrolig kjedelig, så da prøver jeg heller ut NuevaSync, har hørt at dem støtter dette...

 

Det står at en skal kunne synkronisere opptil 5 kalendere da, men men...

Edit:

NuevaSync funka fett det, enkelt å velge hvilke kalendere en kan synke med også. Tar litt tid å laste ned alle kontaktene og kalenderoppføringa over 3G men men :p

Du går til m.google.com (og endrer språk om du må det), så kan du velge hvilke 5 kalendere du vil synkronisere.

 

Oppdateres NuveaSync automatisk? Eller må en gå inn i programmet for å gjøre det?

Lenke til kommentar

Slik jeg forstår dette koster det penger (datatrafikk via teleselskapet) å synke med denne metoden, sett bort fra hvis du har wlan på mobilen..

 

Er det noen som vet om en metode å synke f.eks. Nokia 7310 via PC'en (bluetooth eller kabel) mot Google (kalender+kontakter)?

 

Jeg er ute etter å synke via PC'en mot Google uten noe "mellomledd" (f.eks. Outlook). For SE-telefoner lar dette seg enkelt gjøre via MyPhoneExplorer, finnes tilsvarende for Nokia?

Lenke til kommentar
Slik jeg forstår dette koster det penger (datatrafikk via teleselskapet) å synke med denne metoden, sett bort fra hvis du har wlan på mobilen..

 

Er det noen som vet om en metode å synke f.eks. Nokia 7310 via PC'en (bluetooth eller kabel) mot Google (kalender+kontakter)?

 

Jeg er ute etter å synke via PC'en mot Google uten noe "mellomledd" (f.eks. Outlook). For SE-telefoner lar dette seg enkelt gjøre via MyPhoneExplorer, finnes tilsvarende for Nokia?

 

Du kan synce enten via WLAN eller BT graits med Google ;)

Lenke til kommentar
Slik jeg forstår dette koster det penger (datatrafikk via teleselskapet) å synke med denne metoden, sett bort fra hvis du har wlan på mobilen..

Du kan synce enten via WLAN eller BT graits med Google ;)

hmm, da har jeg tydeligvis ikke skjønt hvordan dette fungerer..

Noen som kort kan forklare meg hvordan dette gjøres via BT? Finnes det en mulighet for å aksessere Internett-linjen på PC'en via BT da..?

Sånn jeg forstod dette så var metoden for synk med Google avhengig av en Internett-tilkobling på mobilen, enten via wlan eller f.eks. wap..

Lenke til kommentar

Drit å måtte være på wlan hver gang man skal åpne kalenderen pluss at det bare er støtte for fem ulike kalendere gjør at dette ikke når helt opp enda.

 

Synking av kalendere og kontakter via Outlook/iTunes fungerer greit nok foreløpig.

 

Everlong: Gå inn på m.google.com/sync med Safari på iPhonen, der kan du logge inn og velge opptil fem kalendere. Det kan hende du må bytte språk til engelsk, den norske siden sa at min enhet ikke enda hadde noen synkroniseringsmuligheter, mens den engelske versjonen fungerte fint. Det er vel derfor de kaller det "beta".

Endret av Olaaaaa
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...