Gå til innhold

Nå kan du få Google-kalender på mobilen


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe Iphone, men en Nokia E66. Jeg ser fortsatt ikke noe velg 5 kalenderer:

Har prøvd både med Opera Mini og web browseren som følger med telefonen.

 

Når jeg brukte den integrerte browseren kom jeg til at siden ikke var støttet og så skiftet jeg språk til engelsk og da kom jeg inn på en side hvor det sto google sync, men ikke noe innlogging eller lignende. Når jeg brukte Opera Mini om jeg rett inn på siden uten å skifte språk, men fortsatt ikke noe innlogging eller noe valg av kalendere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det andre som har problemer med å få dette til å fungere?

 

Det fungerte til å begynne med. Men nå fungerer det bare en vei. Altså endringer jeg gjør i google kalenderen kommer i mobilkalenderen.

 

Men når jeg oppdaterer kalenderen på mobilen kommer det at kalenderendringen er sendt under sync men ingenting skjer i google kalenderen.

 

Dersom jeg sletter kalenderoverføringen som ikke ble oppdatert fra mobilen og sync på nytt kommer feilmeldinger.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er vel ikke dokumentert i det hele tatt at kalender funker for S60? Av den grunn gadd jeg ikke å gjøre noe når jeg leste nyheten - kalender er etter min mening viktigst.

 

Gleder meg til alt, inkludert tasks, synker :D

 

edit: Jeg prøvde å sette opp kalender, fikk ingen feilmelding, men heller ingen synkronisering. Når det gjelder mail, støtter jo Gmail både POP og IMAP, så på det området burde ting fungere fint.

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Det er vel ikke dokumentert i det hele tatt at kalender funker for S60? Av den grunn gadd jeg ikke å gjøre noe når jeg leste nyheten - kalender er etter min mening viktigst.

 

Gleder meg til alt, inkludert tasks, synker :D

 

edit: Jeg prøvde å sette opp kalender, fikk ingen feilmelding, men heller ingen synkronisering. Når det gjelder mail, støtter jo Gmail både POP og IMAP, så på det området burde ting fungere fint.

 

Jeg fikk sync til å fungere i begynnelsen.. Så begynte sync bare å fungere 1 vei... fra google til mobil men ikke fra mobil til google.. Nå fungerer ingen av delene...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Støtter den flere kalendere CalSyncS60?

Var ikke helt sikker når jeg postet over, så skrev ikke noe om det.

Men sjekket nå, og det gjør den desverre ikke. Kun hoved kalenderen.

 

 

edit: Noen som har testet gcalsync?

 

Java basert, skal støtte flere kalendere, og virke på de fleste telefoner.

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Støtter den flere kalendere CalSyncS60?

Var ikke helt sikker når jeg postet over, så skrev ikke noe om det.

Men sjekket nå, og det gjør den desverre ikke. Kun hoved kalenderen.

 

 

edit: Noen som har testet gcalsync?

 

Java basert, skal støtte flere kalendere, og virke på de fleste telefoner.

 

Gcalsync fungerer ikke så bra... Det blir litt kluss.

Denne fungerer bedre: http://www.google.com/mobile/nokia_smart/sync.html

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...