Gå til innhold

Fokus på Game Boy Advance


Anbefalte innlegg

Game Boy-serien har sett hele tre inkarnasjoner opp gjennom årene. Selv om Gamer.no ikke pleier å konsentrere seg om noen av Game Boy-systemene, har vi bestemt oss vike litt fra den politikken akkurat nå og virkelig gi dere lesere et solid innblikk i Game Boy-ens historie og samtidig gi dere en liste over de 45 beste spillene akkurat nå.

 

Fokus på Game Boy Del 1 - Game Boys historie

Fokus på Game Boy Del 2 - Beste spill (45-31)

Fokus på Game Boy Del 3 - Beste spill (30-16

Fokus på Game Boy Del 4 - Beste spill (15-1)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finfin artikkel, men jeg syntes ikke den var så veldig velskrevet (no offence), litt forvirrende liksom (det kan jo ha noe med at jeg er på et TG-wannabe LAN, og har fått minimalt med søvn :wink: )...

 

Litt feilinformasjon og litt "dette har vi ikke fått prøvd ennå" og "vi tror" og "vi regner med" for mye, kanskje...

 

Men allikevel en informerende artikkel... BTW, dere burde satse litt på GBA i framtiden... Please!?

Lenke til kommentar
vil ikke akkurat påstå at det var dårlig skrevet, men det ble veldig mange massive blokker med tekst, noe som har gått igjen i gamer.no-artikler i det siste.

Vi er klar over at det kan bli litt mye tekst på en gang. Det er ikke selve blokken som er stor, det er skriftstørrelsen som er akkurat litt for liten. Vi vil fortsette å ha omtrent like store blokker med tekst i fremtiden som vi har hatt til nå, men med det nye designet som kommer vil skriftstørrelsen bli litt større og dermed vil det bli lettere å lese. Vi kan ikke ha mange små blokker nå, med denne skrifttypen. Det ser ikke spesielt pent ut. Inntil videre må dere leve med det slik det er. Svært få har klaget på det, så det er nok ikke et veldig stort problem. Det vil likevel altså bli fikset i det nye designet.

Lenke til kommentar

 

sukk.. unger :roll:  

 

en game-review bør helst være lettlest.. jeg har mang en gang sluttet å lese reviews halvveis fordi det blir bare store blokker med tekst. en review skal ikke være kjedelig for leseren.

 

Men det finnes jo mellomtinger!

 

ett avsnitt med tekst, så et par bilder før neste avsnitt kommer

 

Btw, min post nummer 50. Wee ;)

Lenke til kommentar

Les barnebøker  ;)

 

en game-review bør helst være lettlest.. jeg har mang en gang sluttet å lese reviews halvveis fordi det blir bare store blokker med tekst. en review skal ikke være kjedelig for leseren.

 

Jeg er forholdsvis enig i at skriftstørrelsen kan forstørres, men om de gjør det eller ikke, vil ikke gå ut over meg særlig. Å lese de massive blokkene med tekst i Gamer.no's artikler er ikke vanskelig for mine øyne, og de blir i hvert fall ikke kjedelige. Men å forstørre skriftstørrelsen noe, kan vel være en idé, ja. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor massive blokker med tekst gjør en omtale kjedelig. Det må da være fordi du har problemer med å lese den? Hopper du kanskje uheldigvis over en linje iblant? Hva skylder du på; at omtalene er kjedelige å lese fordi det f.eks. er dårlig skrevet, eller at den er for vanskelig å lese til at du kan ha glede av dem? :roll: Ikke drep meg, har kanskje lest litt fårlig gjennom postene dine. :smile:

 

Uansett, artikkelen var veldig god, etter min mening. Skjønner veldig godt at dere ikke har tid til å teste alt. Godt jobba! Veldig gøy å få litt fokus på GBA-en også, selv om jeg ikke eier den, eller tar meg råd til å kjøpe den (god maskin, men har ikke nok penger til slikt). :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...